Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja de där vita "prickarna" e ruskigt fula!! men de lär nog snart försvinna.. vad tycker ni om sadeln nu då?? Själv har ja inte ridit i min mer... de har andra fått göra hatar nya sadlar
Men den e fin å titta på iaf!!!
stubben Edelwisse NT är den bästa sadeln man kan rida och hoppa, rekomenderar den starkt!
Bra greppläder, bra stora klossar fram, extra mjuk sits=normal, ligger bra på de flesta hästarna och till ett bra pris
En fråga! Vad har ni för träns till sadeln? Ni som har den bruna färgen. Har nämligen svart träns till min och det är inte så snyggt i längden
Men man vill ju har träns i samma bruna nyans helst....
Mitt träns är något mörkare brun än sadel, men det är mitt favvo så det får bli kvar. Har ju iaf vita sömmar precis som sadeln Däremot undrar jag; var sjutton hittar jag matchande stigläder och sadelgjord!? Det jag har nu funkar, men tycker egentligen inte om den matchningen... SÅ vad har ni?
Lottiz- Jag älskar sadeln!! Helt otroligt skön, min sits har förbättrats till tusen!!
Och hästen har börjat bygga finare muskler och arbetar mycket bättre!
Paneler funkar helt klart bättre på honom!
Huu så hemskt!! Men hoppas att de gick bara me både dej å sadeln
Gå in på http://www.equalityline.se/ Så tror ja de har matchande tillbehör!
Ja lägg ut en bild!!
Mmmm säger desamma!! Älskar den mer för var dag som går!! Men måste ta å köpa nya stigläder nu för mina gamla äckliga har gjort så sadeln fått skav på ena sidan DUMMA H**KS LÄDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men jag älskar verkligen den här sadeln! Har t.om ridit dressyr program i den utan problem, jätte bra stöd även där!
Och hästen har blivit såå snygg!!!!!!!!!!!!!!!! Helt otroligt vad en ordentlig sadel kan göra!! Ser ut som en helt annan häst!
Fasen va skoj!! Ja jag har ridit ordentligt markarbete i min oxå! å de gick mycket bättre än vad jag förväntat!! har tom vant vid att de inte är så mycket stöd! men de e ju verkligen inget som stör tänker ju inte ens på de längre!!