Bukefalos 28 år!

Prinsarna i Towern (Ulvspel)

Det viktiga är ju att goda samlar rösterna så inte ulvarna får styra (igen...), om sedan en eller annan ulv smiter med för att skaffa alibi så får vi väl ta det.
Jo det håller jag absolut med om, men risken är också att det drevar mot fel (som vi ju sett tidigare) . Jag måste fundera mera känner jag.
 
@Derring-Do Hur kommer det sig att dina misstankar om Modest har svalnat (sedan igår) och att du nu är inne på cirkus? Jag kanske har missat att du skrivit tidigare, så ber om ursäkt om du behöver upprepa dig :)
 
@Derring-Do Hur kommer det sig att dina misstankar om Modest har svalnat (sedan igår) och att du nu är inne på cirkus? Jag kanske har missat att du skrivit tidigare, så ber om ursäkt om du behöver upprepa dig :)
Jag skulle nog inte säga att misstankarna mot Modest svalnat, det handlar mer om att misstankarna mot cirkus stärkts. Jag var osäker på var jag hade Modest igår och är det fortfarande, men efter att ha läst och funderat känner jag att jag har mer på fötterna vad gäller cirkus ondska. Där reagerar jag bl.a. på cirkus sätt att vänta till slutet på röstningarna och sedan lägga en oviktig röst. Känslan jag får är att hon inte vill att hennes röst ska kunna granskas, typ.
 
Jag har lite tidsbrist... igen! Jag fastnade vid The Sims :angel: Men är här nu åtminstone, ska läsa igenom så mycket jag hinner.

@bollen__ Hur tänker du?
 
Jag har lite tidsbrist... igen! Jag fastnade vid The Sims :angel: Men är här nu åtminstone, ska läsa igenom så mycket jag hinner.

@bollen__ Hur tänker du?
Inatt när jag läste igenom fick jag nån slags tanke om att cirkus kunde vara fårulven pga hur hon röstat, men idag vet jag inte. Jag tycker att det är lite för virrigt för mig. Rösterna föll lite "snabbt" på cirkus och då blir jag rädd att det är onda, men samtidigt har jag så svårt att se DD som ond..
 
Inatt när jag läste igenom fick jag nån slags tanke om att cirkus kunde vara fårulven pga hur hon röstat, men idag vet jag inte. Jag tycker att det är lite för virrigt för mig. Rösterna föll lite "snabbt" på cirkus och då blir jag rädd att det är onda, men samtidigt har jag så svårt att se DD som ond..
Hur tänker du kring Modest då? Som också varit uppe på tapeten en del.
 
Nä men det får väl bära eller brista, är alldeles för trött för att försöka få fram nått vettigt.
bllen__ röstar å¨cirkus

då jag tror att hon kan vara fårulven utefter hur hon röstat.
 
Hur tänker du kring Modest då? Som också varit uppe på tapeten en del.
Jag tror att hon är ond med cirkus men sen blev jag inte lika säker när hon röstade så tidigt på cirkus idag. I mina tankar är hon antingen förvirrad bybo eller ond...men det kan ju inte vara så många bybor i leken heller..
 
Röstlista DL 4 kl 21.30

18.06 Snurrfian röstar på Cirkus
18.26 Modest på cirkus
18.50 Derring-Do röstar på cirkus
19.13 cirkus röstar på Modest
21.23 bollen__ röstar på cirkus


cirkus 4
modest 1
 
Modest ändrar röst till DerringDo
När jag har funderat ett varv till har hon har glidit igenom leken utan att bli misstänkt, troligtvis för att det eventuellt skulle gå att tolka att hon har blivit siad. Tittar man igenom hennes röster så visar det sig att hon antingen startat drev eller hejat på drev. Inte i något fall har det visat sig vara en ond hon har röstat på.
 
Jag tycker mig ha fått en relativt bra känsla för Derring-Do genom leken, men det har egentligen rätt vaga grunder. Egentligen finns det inget som säger att DD säkert är god, även om cirkus försökt påvisa det. Jag tänker mer att hon lika gärna kan vara fårulven? Hennes röstlista ser ju inte så bra ut menar jag.

Sasse röstar på DerringDo
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 995
Senast: Niyama
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
19 190
Tjatter Deltagare 1. Niyama 2. cirkus 3. Emtherlia 4. hemlig 5. MikaTela 6. Artline 7. qitis 8. Ceta 9. LenaH 10. Pegasus 11. Blacksmithfarm...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
11 436
Senast: Pegasus63
·
Tjatter Goda roller: Bagaren - När hen blir uppäten så orkar inte ulvarna äta nästa natt, det vill säga ingen dör. Byfånen - Som byns fåne har...
41 42 43
Svar
853
· Visningar
23 424
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp