Bukefalos 28 år!

Prinsarna i Towern (Ulvspel)

Haha och jag fattade verkligen noll förutom vilka som var mina ulvkamrater :p
Men jag vill också tacka Myrten och Artline för jätteambitiös och väl ledd lek! :up:
 
Men, hur kunde de bli lottning? Jag fattar inte. Det blev väl 3-2 när modest ändrade? Fanns det nått mer än fårulv?
 
Q - Richard
Derring-Do - Ängel
LenaH - Bybo
Idahoe - Siare
hemlig - Bybo
bollen__ - Bybo
Emtherlia - Jägare
Snurrfian - God tvilling
Gabby_Ossi - Ond tvilling
Sasse - ulv
Modest - ulv
cirkus - Ulv i fårakläder


Jag är dålig på att anteckna. Så jag skriver ifrån minnet :p Missat något? Eller någon med specialroll som inte håller med?

Dygn 1
Fårulven röstar på Q
Siaren siar Lena
Ängeln skyddar DD
jägaren jagar Gabby

Dygn 2
Goda Lyan får spion info
Goda Lyan skickar “Får ulven röstar på Q” till snurrfian
Fårulven röstar på Em.
Jägaren jagar Gabby
Ängeln skyddar Sasse
Siaren siar Modest (men dör innan hon får svar)

Dygn 3
Ängeln skyddar Bollen
Goda lyan skickar en sia till DD
DD siar Cirkus
Fårulven röstar på DD
 
Är det förresten cirkus som är ond också? För jag fick liksom känslan att hon skällde ut mig för att jag inte fattade att det var Emtherlia som jagade mig :angel: (jag var så inne på att det var @bollen__ ju :p )
 
Men, hur kunde de bli lottning? Jag fattar inte. Det blev väl 3-2 när modest ändrade? Fanns det nått mer än fårulv?
Pga cirkus roll :)
"Varje DL avlägger hon två röster: en öppet som inte räknas och en dold som är den riktiga. Dessa två röster kan läggas på samma spelare."
 
Jag trodde ju att LenaH skulle kunna vara siad - just sayín ;)
bara för att jag haft en hel del annat fel så var det kul att ha rätt i något åtminstone....
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 451
Senast: Niyama
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 907
Tjatter Deltagare 1. Niyama 2. cirkus 3. Emtherlia 4. hemlig 5. MikaTela 6. Artline 7. qitis 8. Ceta 9. LenaH 10. Pegasus 11. Blacksmithfarm...
16 17 18
Svar
347
· Visningar
11 236
Senast: Pegasus63
·
Tjatter Goda roller: Bagaren - När hen blir uppäten så orkar inte ulvarna äta nästa natt, det vill säga ingen dör. Byfånen - Som byns fåne har...
41 42 43
Svar
853
· Visningar
23 106
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp