pepp Trådstartare 7 Apr 2012 #1 Har en orange Kenwood Chef som jag nu ska sälja, men vad ska jag sätta för pris? Fanns bara en ute på blocket och den var på drygt 1000 kr... Vad heter förresten tillbehöret som följer med där längst upp till höger?
Har en orange Kenwood Chef som jag nu ska sälja, men vad ska jag sätta för pris? Fanns bara en ute på blocket och den var på drygt 1000 kr... Vad heter förresten tillbehöret som följer med där längst upp till höger?
Nixehen 7 Apr 2012 #2 Sv: Pris för hushållsassistent? Jag köpte min för 150kr, då med dubbla degskålar.
pepp Trådstartare 7 Apr 2012 #3 Sv: Pris för hushållsassistent? Okej, satte 600 kr på den, en tjej ska hämta den imorgon
Nixehen 7 Apr 2012 #4 Sv: Pris för hushållsassistent? Det var nog en ganska rimlig prislapp! Jag gjorde ju helt klart ett fynd när jag köpte min.
Sv: Pris för hushållsassistent? Det var nog en ganska rimlig prislapp! Jag gjorde ju helt klart ett fynd när jag köpte min.
pepp Trådstartare 7 Apr 2012 #5 Sv: Pris för hushållsassistent? Oja, var ju ett riktigt bra pris! Förstår inte vad man ska med nya Kitchen Aid när man kan fynda gamla raringar
Sv: Pris för hushållsassistent? Oja, var ju ett riktigt bra pris! Förstår inte vad man ska med nya Kitchen Aid när man kan fynda gamla raringar
S starcraft 8 Apr 2012 #6 Sv: Pris för hushållsassistent? tillbehöret till höger kallar vi för vinge.
Akerman 8 Apr 2012 #7 Sv: Pris för hushållsassistent? De tre övresta föremålen kallas visp, krok och vinge. Den nedre lär väl kallas köttkvarn eller liknande
Sv: Pris för hushållsassistent? De tre övresta föremålen kallas visp, krok och vinge. Den nedre lär väl kallas köttkvarn eller liknande
N Nizhoni 8 Apr 2012 #8 Sv: Pris för hushållsassistent? Flatblandare kan det tillbehöret också kallas. Har du kollat i bruksanvisningen? Där brukar tillbehören finnas namngivna. Edit: En googling visar att Kenwood verkar kalla den för K-spade. Senast ändrad: 8 Apr 2012
Sv: Pris för hushållsassistent? Flatblandare kan det tillbehöret också kallas. Har du kollat i bruksanvisningen? Där brukar tillbehören finnas namngivna. Edit: En googling visar att Kenwood verkar kalla den för K-spade.
pepp Trådstartare 8 Apr 2012 #9 Sv: Pris för hushållsassistent? Såg att K spade fanns, men tänkte att det inte var en sån då den inte hade nå K, haha annars var dom ju identiska!
Sv: Pris för hushållsassistent? Såg att K spade fanns, men tänkte att det inte var en sån då den inte hade nå K, haha annars var dom ju identiska!