Pris för hushållsassistent?

pepp

Trådstartare
Har en orange Kenwood Chef som jag nu ska sälja, men vad ska jag sätta för pris? Fanns bara en ute på blocket och den var på drygt 1000 kr...

Vad heter förresten tillbehöret som följer med där längst upp till höger?

017_197297194.jpg

Sv: Pris för hushållsassistent?

Okej, satte 600 kr på den, en tjej ska hämta den imorgon :)

Det var nog en ganska rimlig prislapp! :) Jag gjorde ju helt klart ett fynd när jag köpte min.

Oja, var ju ett riktigt bra pris! Förstår inte vad man ska med nya Kitchen Aid när man kan fynda gamla raringar :)

De tre övresta föremålen kallas visp, krok och vinge.
Den nedre lär väl kallas köttkvarn eller liknande :p

Flatblandare kan det tillbehöret också kallas. Har du kollat i bruksanvisningen? Där brukar tillbehören finnas namngivna. :)

Edit: En googling visar att Kenwood verkar kalla den för K-spade.

Senast ändrad:

Såg att K spade fanns, men tänkte att det inte var en sån då den inte hade nå K, haha :D annars var dom ju identiska!

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
562
Fordon Jag ska sälja min citroen och enligt blocket är den värd 10 000 kronor. Om jag däremot kollar på biluppgifter.se så hamnar priset på 19... 2
Svar
30
· Visningar
1 916
Senast: mars
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 558
Senast: Lavinia
·
Kultur Jag är lite sent på det, men jag har denna morgon sett att folk har hoppat på en fotoutmaning på Instagram som heter Fånga februari. Den... 15 16 17
Svar
329
· Visningar
17 351

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka