Professionellt stall för studiebesök?

danilo

Trådstartare
Jag jobbar som hästskötare och har inom en framtid tänkt försöka få med de andra i stallet på ett studiebesök på ett professionellt stall (dressyr eller hopp) för att kanske få lite nya tankar, tips och idéer allt från säkerhetstänk, ergonomi, effektivitet, träning o.s.v.

Hur ska jag bära mig åt för att komma i kontakt med ett stall som är bra? Får man ut mest om grundtankarna stämmer med ens egna, eller spelar det egentligen ingen roll? Brukar stall över huvud taget ta emot "studiebesök"?

Sv: Professionellt stall för studiebesök?

När jag behövde liknade hjälp så fick massor av hjälp både av Svenska Ridsportsförbundet och av Flyinge. Som kunde lämna rekommendationer på vilka stall och ryttare som var bra och utan skelett i gardroben.

Sv: Professionellt stall för studiebesök?

åh vad bra, det ska jag verkligen göra då!

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
3 053
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 651
Senast: Lavinia
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte... 2 3
Svar
49
· Visningar
12 977
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Jag vet inte vad jag ska ta mig till längre. Jag har varit på exakt samma plats i livet i flera år nu. Jag kommer ingenstans med mitt... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
5 836
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31