Propulsion

Av de strax över 26 miljoner som skulle betalas tillbaka är detyp 8 kvar.. går rätt fort när man har så otroligt fina hästar i stallet.
Propulsion är ju avelshingst i USA numera, han drar säkert också in mycket med tanke på att de skyltar med hans ”fina meriter”.
9500 $ kostar han att betäcka med.

Från Deo Volente Farms:
Winner of Group 1 races:
Finlandia Ajo (2016) Norrbottens Stora Pris (2016) Hugo Åbergs Menorial (2016) Norrbottens Stora Pris (2017) Hugo Åbergs Memorial (2017) Norrbottens Stora Pris (2018) Hugo Åbergs Memorial (2018) Åby Stora Pris (2018) UET Trotting Masters (2018) Olympiatravet (2019) Norrbottens Stora Pris (2019) Åby Stora Pris (2019) UET Trotting Masters (2019) Elitloppet (2020)
Winner of Group 2 races: Årjängs Stora Sprinterlopp (2018)
C.L. Müllers Memorial (2018)
Horse of the Year in Sweden 2019. World record 3140 meter (2 miles)
 

Liknande trådar

Hemmet Går på lite lägenhetsvisningar just nu och har en inbokad i helgen. När jag går in på föreningens hemsida så står det där att de har...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
3 578
Senast: jemeni
·
Kropp & Själ Någon här som fått stämningsstabiliserande läkemedel utskrivet utan diagnos eller i väntan på utredning? Vad fick ni utskrivet och för...
2
Svar
30
· Visningar
1 252
Senast: MiniLi
·
Dressyr Nästa helg ska jag tävla RM/DM för lektionsryttare i dressyr. Det ska bli jättekul såklart! I propositionen står det att det är...
Svar
8
· Visningar
969
Senast: Sirap
·
Hundhälsa Min vovve Strider har ett sår vid ögat som kommer och går. Den här gången har det varit där i över en vecka utan att läka. Det brukar...
Svar
3
· Visningar
469
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Byta jobb. Men vad göra?
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Vabruari

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp