Provsmakarhelg!

Lindts creme brulee är supergod och även deras med Hasselnötter finns både mörk och ljus. Marabou salta mandlar är också god
Den förstnämnda SER verkligen god ut, men jag fattar inte vad den smakar (och har därmed inte vågat prova heller)... :p
 
Antecknar mkt som ska testas nästa gång jag är hemma i Sverige, så mkt spännande smaker, är dålig på att testa nya smaker, har verkligen fastnat för Marabou apelsin krokant lr vad den nu heter och Noblesse så det köper jag på mig i kilovis :o
 
Lindts creme brulee är supergod och även deras med Hasselnötter finns både mörk och ljus. Marabou salta mandlar är också god
Jag gillar också den med creme brulee! Min favorit av Lindts är nog den med Salty Liquorice men det är nog ingen hit om man inte gillar lakrits.
 
Kan uppdatera med att jag inte alls gillade Divine Choklad (mint), alldeles för bitter för min del. Jag blev rejält törstig efter bara en liten bit.

Green&Blacks (ginger) däremot var god. Hade önskat mer smak av ingefära, men smaken i helhet var det inget fel på. Chokladen var len och lagom bitter.
Kommer absolut testa fler sorter av det märket.

Funderar på om jag ska köpa mer choklad imorgon att prova :p
 
Nu kom jag på! Visserligen har jag bara sett den här på apoteket men den är helt otroligt god :d ekorrens ekologiska choklad med smak av hallon och citron :d
....Jag är väldigt sugen på choklad, var dumt jag inte tänkte på att köpa när jag var på affären :grin: Men ska gå en sväng imorgon och hoppas min ica-butik tagit in den nya Marabou med kaffe och kokos :d
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp