Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Se till att recensera sedanDet kommer bli mycket choklad att provsmaka i helgen känner jag![]()
Ingen fara! Jag är så hjälpsam att jag kan köpa en extra och äta för dig ocksåDen har jag inte sett på mitt ica![]()
Den förstnämnda SER verkligen god ut, men jag fattar inte vad den smakar (och har därmed inte vågat prova heller)...Lindts creme brulee är supergod och även deras med Hasselnötter finns både mörk och ljus. Marabou salta mandlar är också god
Du borde våga prova! Den är jättegod. Söt med lite krisp, som en créme brûlée.Den förstnämnda SER verkligen god ut, men jag fattar inte vad den smakar (och har därmed inte vågat prova heller)...![]()
Instämmer. Farligt god. Tur att man har långt till närmaste affär och oftast missar att gå förbi lyxgodishyllan...Du borde våga prova! Den är jättegod. Söt med lite krisp, som en créme brûlée.![]()
Den är underbar! Klar favorit här hemma!Den förstnämnda SER verkligen god ut, men jag fattar inte vad den smakar (och har därmed inte vågat prova heller)...![]()
UtmärktJaha, då måste man (JAG) åka och köpa choklad. Superbra tråd, verkligen!![]()
Rekommenderar Tonys chocolonely, särskilt caramel sea salt men även almond honey!
Jag gillar också den med creme brulee! Min favorit av Lindts är nog den med Salty Liquorice men det är nog ingen hit om man inte gillar lakrits.Lindts creme brulee är supergod och även deras med Hasselnötter finns både mörk och ljus. Marabou salta mandlar är också god
Det låter lite spännande ändå. Jag gillar att äta choklad och dricka te tillKan uppdatera med att jag inte alls gillade Divine Choklad (mint), alldeles för bitter för min del. Jag blev rejält törstig efter bara en liten bit.
Älskar Tonys (vegansk) så rekommenderar verkligen den också .Rekommenderar Tonys chocolonely, särskilt caramel sea salt men även almond honey! Green & Blacks mandelchoklad, butterscotch, maya gold, och ginger. Även deras 80%are om en gillar sånt![]()
Visste inte att det fanns veganskÄlskar Tonys (vegansk) så rekommenderar verkligen den också .