Psykiatrin idag

Status
Stängd för vidare inlägg.
Idag hade jag tid på psykiatrin ang ett nytt läkarintyg och framtida medicin mot min ADD.

Hon var garanterat en av de bästa läkarna jag träffat. Lät mig prata, ställde bra frågor och jag fick tid på mig att berätta om mitt mående. Fick direkt en bra känsla när jag såg henne. Om man jämför med förra läkaren som var jätte stressad och körde i princip över mig.

Hon skulle även kalla till ett nytt sipmöte eftersom försäkringskassan inte kom på det förra.

Synd bara att jag var så fokuserad på tiden till psykiatrin att jag glömde att ringa min psykolog och tala om att jag inte kunde komma.
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Det är så jävla mycket som är sjukt och konstigt och äckligt i denhär världen. Och det är så jävla svårt att veta vad man ska tro på och...
2
Svar
35
· Visningar
1 858
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 874
Senast: Sel
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Dethär kanske kommer låta jätte dumt men jag vill skriva lite om i tisdags. Och det som hände då var att jag försökte att ta själv mord...
2
Svar
27
· Visningar
2 347
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av @parellikusken och hennes kloka dagboksinlägg, för jag känner att det är så himla viktigt att dela med sig om vägen ut...
Svar
10
· Visningar
1 292

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp