Psykiatrin igen = ekorrhjulet

Status
Stängd för vidare inlägg.
De vill göra en utredning igen för att se om jag har ptsd/något annat fast en psykolog redan utrett mig och kommit fram till att jag har ptsd.

Jag orkar fan inte.

VILL de att jag ska ta mitt liv så de blir av med mig eller vad i helvete är det med dem?!

OBS! Har inga akuta planer, har skrivit till jourhavande präst och försöker även hitta alternativ hjälp så det är ingen akut fara. Är bara väldigt ledsen, ångestig och besviken ikväll.
 

Har fått tid för den där utredningen. Känns lite bättre nu men förväntar mig inte att få nån bra hjälp.
 
Funderar på om jag ska skriva ner lite mer info till psykologmötet. Har 2,5 sida, och det är bara om mina symtom. Behöver skriva om mina trauman också.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
2
Svar
31
· Visningar
1 777
Senast: Sasse
·
  • Artikel
Dagbok Är det möjligt att ta sig ur en depression? Klart det är ... Men det känns rätt tröstlöst. Jag har varit inne i en rätt djup depression...
Svar
18
· Visningar
1 506
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
3 987
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Orkar inte skapa ngt anonymt konto. Jag är INTE akut självmordsbenägen så ingen behöver ringa polisen på mig. Mitt ex låter mig inte...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 187
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Valp 2023 -den andra
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp