Pusseltråden

Klart, kul men ganska lätt. Bra kvalité stora stabila bitar som bara passade på en plats. Jag gillar att köpa pussel på muséer, de har ofta lite annorlunda motiv. Tyvärr är dock kvalitén inte den bästa men denna gången var den bra. Enda som var lite jobbigt var att mitten på bilden var dold på locket men bilden fanns ju på muséet så jag fotade den innan jag åkte därifrån



20230410_233640.jpg
 
@Trott Härligt 😍 såg riktigt roliga pussel.

Känner igen det med går i perioder, är inne pussel-period igen :rofl::D


Den pusselväskan ser bra ut, inte så hemsk filt som en del pusselmattor har? Jag lite begränsad var kan lägga pussel, allt över normalstort 500pussel får golvet utgöra min pusselyta 😅
 
@Trott Härligt 😍 såg riktigt roliga pussel.

Känner igen det med går i perioder, är inne pussel-period igen :rofl::D


Den pusselväskan ser bra ut, inte så hemsk filt som en del pusselmattor har? Jag lite begränsad var kan lägga pussel, allt över normalstort 500pussel får golvet utgöra min pusselyta 😅
Ja jag älskar klara tydliga färger och mönster! Katten med boken var lite i murrigaste laget men ändå mysig att lägga såhär i höstrusket 😅

Den är jättebra! Det är en jumbo, köpte på Amazon för kanske 500 kr? Håll utkik nu vid black Friday om dom kör någon kampanj :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
2 674
Senast: Lavinia
·
Övr. Hund Idag är det tre veckor sedan vi köpte greyhoundtiken som nu är 11 månader gammal. När vi köpte henne vägde hon 20,5 kg till sina 66 cm...
Svar
4
· Visningar
873
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp