Pusseltråden

Ser många fina 😍 , får kika in om lägger ut (gissar du gör på fb) , känner igen kattpusslet från fb-grupp.

Min samling känns ynklig, haha.
 
Ser många fina 😍 , får kika in om lägger ut (gissar du gör på fb) , känner igen kattpusslet från fb-grupp.

Min samling känns ynklig, haha.
Ja jag brukar lägga på marketplace samt ett par köp och sälj grupper för pussel :)

Och ja, det var inte riktigt tänkt att jag skulle ha så här många. Fick hem en försenad förhandsbokning från pusselfantasten samtidigt som jag beställt typ 8 pussel på Amazon + en ny beställning hos pusselfantasten 🤣🤣
 
Pussel :love: Jag hade gärna velat pussla mer, men mina pussel på 3000 bitar får inte plats någonstans..En pusselväska eller liknande hade varit bra, men de jag hittar är inte tillräckligt stora :cautious:

Drömmen är ett stort matbord med hålrum för pussel och bordskivor att lägga ovanpå när det är dags för måltider och annat :love: När vi bor i en lägenhet med plats för ett sådant stort matbord :D
 
Pussel :love: Jag hade gärna velat pussla mer, men mina pussel på 3000 bitar får inte plats någonstans..En pusselväska eller liknande hade varit bra, men de jag hittar är inte tillräckligt stora :cautious:

Drömmen är ett stort matbord med hålrum för pussel och bordskivor att lägga ovanpå när det är dags för måltider och annat :love: När vi bor i en lägenhet med plats för ett sådant stort matbord :D
Du kan inte bygga ännu större pussel, tänker att då brukar dom komma i sektioner :) jag har ett 9000 bitars hemma nu, det är uppdelat i 6 sektioner på 1500 bitar i varje :)
 
20231110_040532.jpg

Klar, hyfsat lätt med 500bitar, tycker skönt emellanåt köra nått lättare.
 
Någon mer som tävlar med sig själv om att pussla fort? Nu är det längesedan jag gjorde det så jag är garanterat inte lika snabb längre men mina rekord är 10 minuter på 250 bitar, 32 minuter på 500 bitar och 1,5 timme på 1000 bitar
 
@Lyan Finns ju pusselkampen om vill tävla mot andra.

Eftersom har mitt för slappna av och släppa datorn, så tävlar inte med mig själv. Sen är inte ens nära halvtimme på 500bitars. :rofl:
 
Jag har tänkt så många gånger att jag ska skriva i den här tråden men har glömt av det varje gång.
Pusslar en del men haft lite paus. Försöker komma igång igen nu och håller just nu på med ett på 2000 bitar med stora fina drakar. Lägger annars mest Harry Potter pussel.
Brukar försöka hålla mig till 1000 bitar annars så detta är en utmaning. 😅 Får ta en bild ikväll så får ni se.

Behöver skaffa mig en sån där väska tror jag så jag kan lägga undan och inte ta upp hela matbordet. Är inte så förtjust i vanliga pusselmattor. Tycker bitarna flyttar sig när man rullar ihop plus att katten tycker den är supertrevlig att ligga på så blir fullt med katthår plus att hon tar med sig bitar när hon hoppar ner så jag hittar bitar lite överallt i huset. :meh:
 
Jag har tänkt så många gånger att jag ska skriva i den här tråden men har glömt av det varje gång.
Pusslar en del men haft lite paus. Försöker komma igång igen nu och håller just nu på med ett på 2000 bitar med stora fina drakar. Lägger annars mest Harry Potter pussel.
Brukar försöka hålla mig till 1000 bitar annars så detta är en utmaning. 😅 Får ta en bild ikväll så får ni se.

Behöver skaffa mig en sån där väska tror jag så jag kan lägga undan och inte ta upp hela matbordet. Är inte så förtjust i vanliga pusselmattor. Tycker bitarna flyttar sig när man rullar ihop plus att katten tycker den är supertrevlig att ligga på så blir fullt med katthår plus att hon tar med sig bitar när hon hoppar ner så jag hittar bitar lite överallt i huset. :meh:
Jag pusslar på en tavelram och skjuter den under soffan eller sängen när jag pausar. Gillar inte heller pusselmattor
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
2 679
Senast: Lavinia
·
Övr. Hund Idag är det tre veckor sedan vi köpte greyhoundtiken som nu är 11 månader gammal. När vi köpte henne vägde hon 20,5 kg till sina 66 cm...
Svar
4
· Visningar
873
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp