Bukefalos 28 år!

Pusseltråden

Hur stort pussel lägger du? 😂
Jag tror att det var detta pusslet så 3000 bitar 🙂
2016-04-28%20(3).jpeg
 
Och jisses, ja du har du att göra :rofl:
Om jag ens hade tålamod till sådant, vettikatten var skulle ha den nånstans. Har du bra space i hemmet lägga ihop hela sen?
Det är uppdelat på 1500 bitar x 9 påsar, och blir ca 2 m x 1,4 m så kommer kunna lägga hela på golvet i syrummet :) men kommer lägga 1500 bitar åt gången och "samla dom på hög" tills jag kan lägga ut hela, ta kort och sen plocka ihop det 🤣 har ett 9000 Disney från Trefl också, det är uppdelat på 1500 bitar x 6 påsar, så får se vilket jag lägger först :)
 
Äntligen känner jag att jag har tid med lite pussel. Sista julmarknaden avklarad idag, nu får jag ta paus med sömnaden till imorgon när jag behöver sy en beställning. Men ikväll blir det pussel!
IMG_20231209_185410.jpg
 
Visa bifogad fil 133941
Har kommit så här långt på några timmar (suttit då och då med det)
Kanske blir klar inatt

@Trott Imponerad över hur snabb och snyggt du verkar du lägger. 😃
Det ser himla mysigt ut ditt pussel!

HHa tack :) jo det rullade på rätt okej. Jag är rätt systematisk när jag lägger, som på detta efter första bilden ikväll så la jag rutiga filten, tomtemössan på stolen, eldstaden, katterna, golvet och sist granen. Ibland tänker jag att det vore kul att ta "progress shots" men jag glömmer av det 🤣
 
@Trott :up:

Ja, riktigt mysigt - tanken är den ska sparas. :love:

Jo, har också tänt fota "progress shots" men ja, man glömmer x'D
Jag kör olika taktiker, detta kändes bäst lägga ut allt eftersom och nu kör leta bit :laugh::rofl: . Förra var mer systematisk med körde i 3etapper(4 om räknar med ramen).

Men detta pussel visar väl hur jag är lite spridd och överallt :rofl:
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hur gör man? Varning för långt inlägg. Situationen ser ut såhär: I september-januari 2010/2011 stod min häst i ett ganska stort stall...
Svar
11
· Visningar
2 684
Senast: Lavinia
·
Övr. Hund Idag är det tre veckor sedan vi köpte greyhoundtiken som nu är 11 månader gammal. När vi köpte henne vägde hon 20,5 kg till sina 66 cm...
Svar
4
· Visningar
881
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp