Pyrre ägare sökes iHälsingland!

S

skjootan

Hej!

jag är en stolt ägare till en Pyrenee hane på 2år å nu har vi köpt en valp!!! :love: :love: en Prre d ochså så klart.
Nu söker vi efter pyrre ägare att dela erfarenheter å upplevelser med! kanske träffas å låta vovvarna få leka medans vi tar en kopp kaffe?
Vi bor i Södra hälsingland (söderhamn)

ha d gött alla hund ägare å tänk på att d är varmt åt våra vänner nu!
 
Min mamma har oxå en Pyreneér valp, han är nu 3.5 månader lite drygt, köpte han i västerås. Vi bor dock i Falun. (Mammas man är från söderhamn, så han är där ibland och hälsar på hans dotter, som i höst ska få hem sin Ladseér valp.) Vi var i söderhamn nyligen och hälsade på hans dotter med hundar, det är väldigt fint i Hälsinland tycker jag. Är din valp/vuxna hund oxå VÄLDIGT lättlärda och fruktansvärt lugna? :angel:
 
Hej!


Åhja d skiljer dem åt,min stora som är 2år har alltid varit lugn lite trög att lära :D men ack så härlig!
Men den som är 3månader nu han är en vild bas :D
Han tar allt han hittar å tuggar på även så blommor som råkar hänga ner :D å så står han med blomman i munnen å vifftar så glatt på svansen å tycker han är jätte duktig (hela han full med jord) då är d INTE lätt att fya han :love:

Ja d är fint i Söderhamn bitvis iallafall ;p
Du kan kanske pma mig så kan jag få veta vilken kennel osv? så roligt att ha kontakt med filk med pyrre :D

Dom är så stört sköna! ska ställa ut i Högbo för den delen!

kram anna
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Sitter i den förmånliga men svåra situationen att ha valmöjligheter på valp. Och vet inte hur/om/varför jag ska välja! Jag har...
Svar
7
· Visningar
1 052
Senast: Laa
·
Övr. Hund Lite inspirerad av tråden ang brukshundsägare och frågan vad hundarna gör "resten av tiden" blev jag lite nyfiken på hur allas dagar ser...
2
Svar
35
· Visningar
6 126
S
Övr. Hund OBS! om något verkar "elakt" "idiotiskt" fråga gärna vad jag menar så kan jag förklara.....Mycket i början var väl idiotiskt också...
Svar
8
· Visningar
1 834
Senast: Disen
·
A
Övr. Hund Jag har en urgullig dobermann kille, och skulle gärna byta lite ord med några andra "dobbis" ägare. Men verkar mest vara labrador...
Svar
9
· Visningar
1 024
Senast: Minerva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp