Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är ju inte riktigt lika ”coolt” som att göra egna från scratch, men när det skiljer så mycket i pris så skiter jag i det. Egentligen borde jag hållit hårdare i pengarna, men eftersom det är något jag verkligen tycker är roligt så känns det lite mer som en investering istället för slöseri.Det med blommornaJag har precis börjat pyssla lite med att göra hundhalsband i paracord och läder. Jag är total nybörjare och allting är nytt så det är väldigt mycket learn by doing
Här är det mesta jag gjort hittills. Blomhalsbandet är helt i paracord och de två andra är en mix av läder och paracord/satinband. Selen är en prototyp av restmaterial (biothane) som jag hade hemma, bara för att prova ut storlek och passform. Så därför sitter tex nitarna snett (måttade inte) och beslagen är överdrivet stora. Ska göra en "riktig" sele sen är tanken
Visa bifogad fil 174160
Åh vad fin! Bra jobbat!Efter att ha använt läder till att fläta hundhalsbanden jag visade förut kände jag att det vore kul att prova att arbeta på riktigt med läder. Så jag bestämde mig för att kasta mig in i det okända och göra en grimma
Det är (för) lätt att fastna i det självkritiska men med tanke på att det är det första jag någonsin gjort i läder så får jag nog vara nöjd ändå. På bilden är den ej infettad än så den blev lite finare efter det.
Visa bifogad fil 176121
Jättefin!Efter att ha använt läder till att fläta hundhalsbanden jag visade förut kände jag att det vore kul att prova att arbeta på riktigt med läder. Så jag bestämde mig för att kasta mig in i det okända och göra en grimma
Det är (för) lätt att fastna i det självkritiska men med tanke på att det är det första jag någonsin gjort i läder så får jag nog vara nöjd ändå. På bilden är den ej infettad än så den blev lite finare efter det.
Visa bifogad fil 176121
Vad fin! Vad är det för sten?Jag har pysslat en silverring med infattade sten tidigare i veckan.
Visa bifogad fil 176126
Jag vet faktiskt inte, köpte den onamnad. Men jag gillar den mycket!Vad fin! Vad är det för sten?