PysseltrÄden

• Tjatter
  • TrĂ„dstartare TrĂ„dstartare Lyan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 139
  • Visningar Visningar 9 153

Bukefalos 30 Är!

Screenshot_20251027_154406_Instagram.webp

Gjorde klart en ring idag i silver. 😊

Jag fick ett ryck och fixade ett nytt tryck hÀromdagen med glittervinyl som legat och vÀntat jÀttelÀnge för orken har inte funnits. Det var ett vÀldigt roligt tryck att bÄde rita och klippa, men eftersom det Àr sÄ mÄnga detaljer och nÀstan allt sitter ihop sÄ blev det tyvÀrr snett nÀr jag strök pÄ det pÄ tröjan
IMG_4702.webp

Skulle bara banka till nitarna lite snabbt pÄ ett hundhalsband och pallade inte ta fram mer Àn hammaren. Oops :crazy::crazy:
IMG_5990.webp

Jag har ett nytt mobilfodral sĂ„ nu ska det pimpas! Började med ett smycke. SĂ„klart med ett marsvin och hjĂ€rtat Ă€r bĂ„de för att det Ă€r sött och för att jag ska kunna trĂ€ in fingret för att undvika att tappa telefonen hela tiden. Jag Ă€r glad att jag Ă€ntligen hittade ett rosa fodral och dessutom pĂ„ rea 😁
IMG_7149.webp

Jag har letat efter min hĂ„ltĂ„ng av och till i sĂ€kert tvĂ„ timmar. Öppnade trĂ„den för att gnĂ€lla av mig och dĂ„ kom jag pĂ„ att jag ju anvĂ€nde den till mobilfodralet sĂ„ nu har jag hittat den 😁 Jag hĂ„ller pĂ„ att göra en mall för det rosa skĂ€rpet sĂ„ jag behöver göra hĂ„l för att se sĂ„ det blir bra utan att behöva göra en massa onödiga hĂ„l i skĂ€rpet (ibland lĂ€r jag mig faktiskt av mina misstag! Det andra rosa skĂ€rpet Ă€r alldeles för kort :meh:)
Mobilfodralet Àr halvfÀrdigt, men jag Àr inte nöjd med telefonen sÄ jag vet inte om jag ska behÄlla den eller inte sÄ det fÄr vara tills vidare

Nu Ă€r det snart dags för Sweden rock igen och min kjol behöver uppdateras med glittriga patchar 😁 Men jag ser inte fram emot att klippa ut allt detta 😬
IMG_9752.webp

Senaste pysslet har varit telefonen. Jag vet inte hur lĂ€nge jag satt med chatgpt för att fĂ„ bilden som jag ville 😅 Jag mĂ„ste göra om nĂ„gra av ikonerna dock för jag vill byta appar
IMG_5040.webp

Kjolen blev klar i tid med de glittriga patcharna ocksÄ, men jag Àr inte alls nöjd med den sÄ jag har inte pallat fota

Liknande trÄdar

HĂ€stnyheter

Bukefalos, Radannonser

AllmÀnt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka