Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hon gläfser på min spegelbild i fönstret! Man kan tycka att hon borde känna igen sin egen matte Men nu undrar jag hur jag ska reagera på detta (förutom att bokstavligt talat rulla runt på golvet och skratta). Hon gläfser (inte skäller) så på främlingar också och är allmänt misstänksam och jag har tänkt träna henne på att ge tusan i det, men det är lite svårt, vi har brist på främlingar
Det har inte vi! Idag på Valla skällde Råda ut stackars Erik Adielsson som bara ville vara snäll och klappa valpen. Matte smugglade över en näve godis, och då passade det fröken bättre....Dom små liven..
Inne i spökåldern alltså Min tjej var också så när hon var i det stadiet. Varje kväll stod det plötsligt en figur därnere..Fy så läskigt Valpen nu har just kommit ifrån att gläfsa på främlingar. Gick väldigt fort bort med klickern:-)
Bara att vara lugn själv, visa att du inte bryr dig om "den konstiga" utan avled henne istället. Lek lite och strunta i det läskiga.