Rädda en 2åring från slakt i morgon bitti=)

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare lie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 55
  • Visningar Visningar 4 804
Sv: Rädda en 2åring från slakt i morgon bitti=)

Kolla datumet på första inlägget! från 2004 alltså är han 4 år nu..........

Det var två år sen jag skrev den här tråden...

jahaaaaa. det tittade inte jag på..brukar väl inte vara vanligt att så gamla trådar kommer upp :P

Tyckte att du och din pappa gjorde HELT rätt! (var bara tvungen att lägga mig i lite);)

Ne, tänkte mest på punkterna. Underförstått:
Kolla datumet på första inlägget! från 2004 alltså är han 4 år nu.......... ( hallå, kolla lite innan du skriver så korkade saker *suck*)

Ja se så så det kan tolkas då man inte "ser" varann
Var inte menat så utan mer som, nä jag skriver ingen förklaring det blir säkert galet igen...........

Ja men varför denna tråd kom upp igen var för att en del undrade om hur det hade gått.

Ja och jag tycker att det är roligt att veta att det gått bra... kanske kan detta döda några myter som finns om hästar???

//Lillan

Ja men man ser inte på min rubrik hur det har gått för hästen när han började tävla.
När jag skrev denna tråd så var han nyss fyllda två år och hade inte ens premat, och nu är han fyra år och jag ville berätta om hans tävlingsresultat för att en del undrade.

Lycka till med honom! :)

Har testat att fodra min fölmärr med "aspbarkspellets" sedan januari (Jag har dock "Fegat" lite eftersom hon fått krafft Groov också:angel: ), hon fick i alla fall ett väldigt fint Tap In-hingstföl förra veckan.

Pigg, och alert var han i alla fall.

Tanken är väl att han ska få äta detta han med...

Hur det går med "lösa benbitar" dröjer väl ett tag innan jag vet;)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
11 890
Kropp & Själ Och man egentligen mest känner sig fånig? Egentligen har det här väl hållt på av och till sedan några år tillbaka men mest de senaste...
Svar
3
· Visningar
3 236
Senast: Meggan
·
Övr. Hund Hej! Vi har efter mycket funderande och övervägande kommit fram till att det är en hund som saknas i våran familj;). Nu står vi här med... 2
Svar
26
· Visningar
5 146
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Vill börja med att säga att den som vet eller har en aning vem jag är får gärna behålla det för sig själv.:) Ska försöka skriva så... 2
Svar
31
· Visningar
5 062

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Hönstråden II
  • Gps-halsband

Hästrelaterat

Tillbaka