Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ne, tänkte mest på punkterna. Underförstått:
Kolla datumet på första inlägget! från 2004 alltså är han 4 år nu.......... ( hallå, kolla lite innan du skriver så korkade saker *suck*)
Ja se så så det kan tolkas då man inte "ser" varann
Var inte menat så utan mer som, nä jag skriver ingen förklaring det blir säkert galet igen...........
Ja men man ser inte på min rubrik hur det har gått för hästen när han började tävla.
När jag skrev denna tråd så var han nyss fyllda två år och hade inte ens premat, och nu är han fyra år och jag ville berätta om hans tävlingsresultat för att en del undrade.
Har testat att fodra min fölmärr med "aspbarkspellets" sedan januari (Jag har dock "Fegat" lite eftersom hon fått krafft Groov också ), hon fick i alla fall ett väldigt fint Tap In-hingstföl förra veckan.
Pigg, och alert var han i alla fall.
Tanken är väl att han ska få äta detta han med...
Hur det går med "lösa benbitar" dröjer väl ett tag innan jag vet
Hästnyheter En uppfinningsrik lösning för ett vanligt stallproblem. Beatrice Carlsson byggde en egen magnetkvast som effektivt samlar upp hästskosöm...