Rådgivande bedömningarna...

belize

Trådstartare
... för halvbloden är ju avklarade nu. Någon som var på någon och såg några stjärnskott? Alltid roligt att ha några att "följa" när det sedan blir bruksprov!

Så - vad såg ni för godingar? :bump:

Ni som var på Jälla - var det någon/några som glänste mer än de andra?

:)
 
På Jälla var den mörkbruna Szkopulsonen väl den som var mest komplett både vad det gäller exteriör och hoppförmåga och mätte 168 cm och gick till bruksprov 2005
 
Jag var på Jälla, går i skolan där och var tvungen att vara funktionär på rådgivande. Jag gillade Roalercoaster e: Robin Z som dock skulle visas igen nästa år igen pga hans outvecklade frambensteknik men annars var han kanonfin! :)
 
Vad var det för möderne på den (Szkopulsonen alltså)? Minns du det? :) (på startlistorna på nätet är inga stammar utskrivna och resultaten är inte utlagda än :()

Kul för Szkopul med en så fin son! Han har ju inte betäckt så mycket (än i a f) men har en spännande stam tycker jag och inte minst egna prestationer :)

Några fler som varit iväg och visat/tittat :)?
 
Hans mor var ett diplomsto efter Umido och kom från stofamiljen som Kölings på Tibble har med Ölandsstam som bl.a lämnat JFB Zorro
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
2 221
Senast: manda
·
Hundavel & Ras Efter att ha haft några kullar efter uppehåll och dessutom haft kontakt med andra uppfödare och organisationer så vill jag reflektera...
9 10 11
Svar
207
· Visningar
10 943
Senast: nullo-modo
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 936
Senast: ako
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
723
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp