Rådi biten *bilder*

Sv: Rådi biten *bilder*

Hoppas att denna lugna period hjälper! Det är jobbigt att inte ha en 100% frisk hund...
 
Sv: Rådi biten *bilder*

Hoppas att denna lugna period hjälper! Det är jobbigt att inte ha en 100% frisk hund...
Instämmer, lider med Gabbi o Råda.
Min förra hund fick diagnosen spondylos, utbredd.
Slut med att vara DiscDog o förste Fresbee hämtare. Visserligen var han 8 år vid diagnosen, men livet blev aldrig detsamma när man inte fick lyfta alla fyra tassar från marken samtidigt.
Han simmade o var vattenapportör in i det sista.

Så vill jag minnas honom:
large-Badpojke007.jpg
 
Sv: Rådi biten *bilder*

Nu har det gått en månad sedan skada nr två, och Rådiski har varit ohalt sedan förra fredagen. Vi hade en tid hos Strömsholm som jag bokade medan hon var halt, och vi åkte in i tisdags ändå bara för att få ett utlåtande. Det var 2 x 140 km jag hade kunnat bespara mig. Veterinären gav väl iofs ett gott intryck, men kunde inte provocera fram någon hälta vid böjprov. Rådi böd inte på någon särskilt stabil trav i långa gången heller, utan hängde mer i min arm med alla benen i luften.
Vi tar det lugnt ytterligare någon vecka, så får vi se.

Väntetiden för att betala efter att vi var klara var 90 minuter. Fullständigt under all kritik tycker jag att det ska ta en och en halv timme att få betala för en hund som bara har en poliklinikavgift, ingen omläggning, inga recept, där kostnaden inte ens ska direktregleras.:confused:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Patellaluxation på renrasig katt
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp