Bukefalos 28 år!

Räkor en masse!

Sv: Räkor en masse!

Ha! Riktiga snuskräkor är de, ingen enbarnspolitik där inte, utan gränslöst kopulerande. Borde säljas med varningstext: "Obs! Två räkor blir lätt tvåhundra!"

Och jag som blev varnad för mina äppelsnäckor. Tror någon att de förökat sig? Näh, här är vi slappa som satan.

Har du svängarna förbi Väschöttaschlätta så ta med dig ett kilo räkisar.;)
 
Sv: Räkor en masse!

Det blir fest i sommar va? Räk- och snigelfrossa.:devil:

Visst, vi kan ha fiskdamm. :cool: Alla som får tag på en räka får äta upp den, minuspoäng för varje tetra man lyckas stressa ihjäl medans man försöker. Borde slagit mig på sniglar istället, de verkar något mer lättfångade. :mad:

Dessutom har våra amanosar utvecklas till veritabla räkosaurus rex, när det vankas räkpelletar så knallar honorna fram och snor en hel pellet själva. Inte ens cikliderna vågar sig på dem.
 
Sv: Räkor en masse!

Kanske de till slut blir stora nog för räksallad?:idea: Efter PL:s förslag har jag känt mig okristligt sugen.
 
Sv: Räkor en masse!

halvt kl

Jag skrattar ihjal mig at era rak- och snigeltradar, nastan sa man blir sugen pa ett eget akvarium, det verkar ju vara rena rama Skansen hehe :D
 

Liknande trådar

Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
3 937
Senast: pews1972
·
Hästmänniskan Ursäkta långt meddelande. Skulle bli jätteglad om någon orkade läsa igenom allt och dela med sig av sina tankar. Livet som hästägare...
Svar
18
· Visningar
2 821
Senast: Teilani
·
Övr. Djur Ja, jag vet att det har varit en del akvarietrådar här nu på sistone, men jag hoppas att ni orkar med en till? Det känns enklast att...
2
Svar
27
· Visningar
8 004
Senast: Mabuse
·
I
...
Hästmänniskan Jag behöver bara skriva av mig och rensa tankarna lite. Du måste inte läsa om du inte vill jag bara känner att jag behöver göra det här...
Svar
9
· Visningar
1 815

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp