Sv: Rak rygg?

TBT skrev:
Fick då reda på att dom flesta Prestige sadlar går att gå med GGpanel som passar på just rakare ryggar:idea: :idea:

Kan tala om att jag blev glatt överaskad som ääälskar Prestige sadlarna (iaf dressyrsadlarna):love:

Ja tack!!!:bow:
Det måste va en sådan jag har då. För där jag köpte sadelnvisade de och jämförde den gammla golden star och den nya. Det var ju hur mycket skillnader som helst. Och den nya är verkligen 1000ggr bättre. både i skinnet och skurningen och formen och bommen och ja, allt!;)
Därimot passar den INTE på min systers häst som är ungefär så sne man kan bli..:crazy: Så hon är faktiskt idag och kollar om det går att "fixa" sadeln...
Ska se om jag kommer ihåg att ta bilder...

Sv: Rak rygg?

Måste upprepa att motsatsen till rak rygg är I N T E sned!!!! Säger man att en häst är sned i ryggen så är det något allvarligt fel med hästens rygg. Motsatsen till en rak rygg är svängd rygg.......

Liknande trådar

Utrustning Ute i sadeldjungeln igen. Den här gången med en nyinköpt häst med nya förutsättningar. Han kan inte ha min andra hästs sadlar trots att...
Svar
12
· Visningar
2 010
Senast: Amaryllis
·
Utrustning Min häst har ändrat sig mycket i ryggen på sistone och plötsligt ligger både hopp- och dressyrsadeln i bakvikt. Speciellt hoppsadeln... 2
Svar
23
· Visningar
10 275
Senast: Andrii
·
Utrustning Hej! Letar ny sadel till damen och har snöat inne på detta med balanspunkter. Jag tycker hon har sin långt fram eller vad ser ni...
Svar
0
· Visningar
1 229
Senast: Qosack
·
Utrustning Ni som har hästar med liknande ryggar, vad har ni för hopp/fälttävlanssadlar? Ella har kort, rak, bred rygg. Låg manke och kort i...
Svar
15
· Visningar
5 531
Senast: trygga_rut
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka