Rakrikta hästen

wilma.shastar

Trådstartare
Hej, jag hoppas jag kan få hjälp här med att rakrikta min häst🙏🏼 I galoppen så har vi lite svårt med det, så fort jag inte ställer han inåt och nästan rider i en öppna vill han byta. Någon som lite tips?😁
 
Hej, jag hoppas jag kan få hjälp här med att rakrikta min häst🙏🏼 I galoppen så har vi lite svårt med det, så fort jag inte ställer han inåt och nästan rider i en öppna vill han byta. Någon som lite tips?😁
Är du säker på att det inte är något veterinärt eller kiropraktiskt som bör åtgärdas? :)
 
Hej, jag hoppas jag kan få hjälp här med att rakrikta min häst🙏🏼 I galoppen så har vi lite svårt med det, så fort jag inte ställer han inåt och nästan rider i en öppna vill han byta. Någon som lite tips?😁
https://uppbyggandetraning.nu/

sussanne Widyner arbetar lugnt och systematiskt med rakriktandr grundträning. Bra pedagogiska böcker du kan skicka efter först sen reser väl hon för träningar mer eller mindre i hela landet.
 

Liknande trådar

Träning Ja, jag tror att jag har ett ganska udda problem. Min häst har en typ av sadeltvång men ändå inte? Han blev diagnostiserad med KS för...
2
Svar
22
· Visningar
1 478
Senast: tuaphua
·
Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
1 975
Senast: JohannaB
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
612
Senast: valy
·
Dressyr Jag behöver hjälp med omskolning på min häst🙏🏼 Han har varit en hopp-tävlings häst innan, vilket gör att han har en otrolig galopp och...
2
Svar
30
· Visningar
3 390
Senast: VildeKia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp