Rallebralles BILDER!

:bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow: :bow:


TUSEN TACK!!!!!!!!!!!! :love: :love: :love: :love: :love: :banana: :banana: :banana: :banana: :banana:


Visst är de fina,o nog fasen syns det att det är oci i dem.... :p :angel:
 
Kattungarna har mer uppsprukna spottar än vad mamman hade när hon var sju veckor.....
Det är bara en hane som har lite vitt på tassarna,de andra är spottade från topp till tå..... :love:
 
Lägger oxå till,mamman är ren oci,o pappan en huskatt.Det är INTE mina katter !!!!!!!
Tro inte att jag är oseriös nu...jag säljer dem bara åt min syster.
Ville bara förklara mig.... :smirk:
 
....alla kattungar är söta...man blir ju knäpp av att se dem o habegäret enormt... :smirk:
 
De är verkligen jättefina, (som alla bebbar)... Otroligt bra mönster, de kan inte varit svårsålda :D
 
Nä,de är redan sålda allihop.... :smirk:

Det står folk på kö på två av dem utifall de andra köparna skulle ändra sig.
På honan står det två i kö,o på Anton den längst till höger på nedersta bilden ,står det en kille i kö o så är det en familj i Örebro som står i kö på vem som helst av dem. :smirk:
Fast de är ju inte sålda förens man fått stålarna o blivit av med dem .....två har betalat handpenning ,a´500:-.

Detta har tyvärr lett till att min syster funderar på att ta fler kullar på katten dessutom vill hon para den med MARRE!!!!!! :eek:

FETGLÖM!!!!!!!!! :mad: :mad: :mad:

Här ska inte pökas för att främja huskattsaveln inte!!! :crazy:

Jag tror att hon tycker ,som så många andra ,att det är lättförtjänta pengar eller nå´t.
Det är väl därför det säljs massa blandisar hela tiden.... :mad:

Fast kanske hellre det o ta mkt i pröjs än rena husisar som borde kosta mer äm 5:-/tassen.... :(.....fast det gör de ju sälllan. :mad:
 
Svårt att få bukt med den systern märker jag ! :smirk:

Men om hon hittar en HerrOci så är det ju inte helt fel !
 
Ja ,det e mkt svårt att få bukt med henne....
Jag har förklarat lite fint för alla som ringt på kattungarna att jag inte är inblandad i detta på något sätt,jag tycker att det är pinsamt o vill inte bli förknippad med detta.... :crazy:

hon är för snål för att köpa en oci till,den här köpte hon bara för att hon skulle ha en katt som var dyrare än någon av mina...... :crazy:
pucko!!!!!!!1 :crazy:
 
Men tänk på stackars mig då....innan avfärd till sina nya hem ska de hit o mellanlanda.....hur ska jag kunna sälja dem då........ :angel: :angel:
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Igensnöade fönster, blöt post, nyskottade gångar till hundarna och katter som vägrade komma in. När VF bad läsarna om bilder från...
Svar
0
· Visningar
166
Senast: Gunnar
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
375
Övr. Katt Vi fortsätter dela bilder på de finaste vi har! 😻🐈‍⬛
65 66 67
Svar
1 329
· Visningar
79 388
Senast: em76
·
IT & mobiler Jag håller på med ett kreativt projekt där jag har behov av några bilder. Själv har jag god tillgång på egna foton, men just detta...
Svar
0
· Visningar
314
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp