Ranch Horse Classic 2013

Sv: Ranch Horse Classic 2013

Skönt att fler sett att entréavgiften gått upp. Jag är lite småsur över detta men jag får väl betala o se glad ut, är dock inte ansluten till WRAS i år så jag får väl överväga det om vissa andra saker i WRAS struktur faller på plats, men det men det tar vi i en annat tråd ;-) Längtar iaf till Chappen som vanligt, min alldeles egna semester :-D :heart
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

Låter positivt!


Vi kanske åker ner, som publik. Beror på hur rik jag känner mig och hur många fulla läktarproffs jag står ut med.

annars kan vi stå å trycka i ett hörn å förundras över alla tjusiga hästar å skälla inbördes över alla fulla människor:D
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

Angående boendet är det ju också en del nyheter....

Dels gick det visst inte att boka rum/stuga för annat än hela meetinget:crazy:, dels så går det att förboka campingplats.... Innebär ju att man kan bli utan boende om man inte är ute i tid:(

Själv måste jag avvakta in i det sista så att det inte blir höskörd just då, vem vet, kanske finns det då inget boende så att det ändå skiter sig!:eek:

Tur jag har en kombi!!!:angel:
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

Ja! Haha. Om ni åker upp (och vi ner) så får vi matcha datum.
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

Ja brukar väl inte ta slut på platserna på campingen, eller????:confused:

Vet iofs en del som fått köa för att komma in, men gissar att de som torskar i såna fall är "Svenssons" som tänkt slinka in och inte vet vad som pågår:D
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

Vi är ju rätt kära i varann. Till vår nackdel ganska långa båda två..
Undrar om det vore genomförbart om sätena fälls och en skummadrass läggs in. Kanske ligga på snedden.
Måste undersökas....
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

En 9000 är ju enorm! Vi har sovit fyra stycken i en Saab 900 :angel: Det var trångt det!
Vi har dessutom åkt 19 personer i en liten tredörrars VW Polo, visserligen inte så långt men ändå :D
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

Var ni fyra över 180cm? Haha.
Jag ska se hur det går att lösa, har en ganska tjock skummadrass.
Hänga upp litet skynken för fönstrena också så har vi en egen liten bungalow!
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

Jisses!!!:eek:

Jag sov själv i min V 70 och tyckte att det var lite trångt (är 164...):p
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

Jag har inte genomfört det än! Det kanske inte alls går. Haha. Men jag VÄGRAR sova i ett förbaskat tält.
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

Ingen kommer in gratis iår! Man har tom tagit bort stödmedlemmar i Team RHC, bara funktionärer där nu! Allt blir dyrare och man ger sig själv rätten att sålla bland anmälningarna till tävlingen! Dessutom byts speakrarna ut, tråkigt för dom gör faktiskt mycket för att få "chappenstämningen"!!
Det blir aldrig sig likt igen!
 
Sv: Ranch Horse Classic 2013

Ja, jag såg att Eva och Robban nobbat, då deras villkor skulle bli omänskliga att uppfylla.. Det kommer aldrig bli sig likt utan Evas röst under fartklasserna/lördagsshow med rosa hatt och bling/speakerpriser eller Robbans röst under kosseklasserna/skäll på ungarna som leker i sandbanken osv... :mad: Skittrist!
 

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 386
Senast: mars
·
Utrustning Är det någon här som har hästar som går barfota och rids/tränas mer regelbundet? (Alltså inte föl/unghästar eller små sällskapsponnyer...
Svar
9
· Visningar
1 080
Senast: Miingla
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 925
Senast: Therese1988
·
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 199
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp