UnderStella

Trådstartare
Jag vet inte om det bara är jag som är trög eller dålig på att goolga;)
Men från när kan man börja samla poäng till ryttar-/häst-/ekipageranking? För ser ju at man uppenbarligen kan få det, men hittar inte någon information någonstans om hur man gör det.. :(

Jag vet inte om det bara är jag som är trög eller dålig på att goolga;)
Men från när kan man börja samla poäng till ryttar-/häst-/ekipageranking? För ser ju at man uppenbarligen kan få det, men hittar inte någon information någonstans om hur man gör det.. :(

Poäng får man för placering från och med regional tävling på höjden 110 och uppåt för stor häst.

Liknande trådar

Dressyr Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i. Det...
Svar
9
· Visningar
530
Senast: Elo
·
Hundhälsa Jag bor på landet i Östergötland (inte runt Linköping eller Norrköping, utan på landet utanför en liten tätort), och har tre hundar...
Svar
13
· Visningar
821
Senast: Nepenthe
·
Hästmänniskan Min saknad av egen häst har åter igen kommit tillbaka, som den ofta gör. Sålde min för 5 år sedan och har sedan dess bara ridit någon... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
5 219
Senast: Nota
·
Samhälle Från och med 1 januari får man inte längre okej att slänga textilier i restavfallet, utan Sveriges kommuner har som ansvar att informera... 14 15 16
Svar
305
· Visningar
10 255
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka