Bukefalos 28 år!

Rasklubb för sphynx?

Smurfoff

Trådstartare
Har sökt överallt men hittar ingen rasklubb för sphynx? Var hittar man annonser osv, förutom blocket osv?

Finns knappt något utbud! Letar efter kattunge att bli fodervärd på eller omplacering
 
Sv: Rasklubb för sphynx?

Det finns listor på facebook där fodervärd/omplacering annonseras. Även på generella kattsidor brukar sådant ha en plats, och annars får man leta bland kattklubbarnas uppfödarlistor eller på utställning.
 
Sv: Rasklubb för sphynx?

Jag tror att det har funnits en rasklubb för nakenkatter, Bara Katter men det är möjligt att den klubben har försvunnit.

Annonser hittar du nog lättast via Blocket eller Facebook.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag är på jakt efter en ny hund. Hunden kommer utbildas till patrullsökhund och leta efter försvunna personer. Då jag inte vågar...
Svar
6
· Visningar
684
Senast: Nordthor
·
Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 981
Senast: cirkus
·
Utrustning Några tips om vart jag ska börja leta? Provade en prestige golden star i bom 37 som blev för smal. Har även lagt på en prestige hippos...
Svar
19
· Visningar
1 015
Senast: Anna-KarinO
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 678

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp