Rassel/kolsyrakänsla i nacke/bakhuvud

Rosett

Trådstartare
Nån som känner igen detta och vet vad det kan vara?

När jag lagt mig ner brukar det liksom bubbla, känns som kolsyra, i bakhuvudet och nacken, nerifrån och upp. Har haft det så länge jag kan minnas.
Jag tror inte det är nån sjukdom, vill bara veta om fler upplevt det. :)
 
Sv: Rassel/kolsyrakänsla i nacke/bakhuvud

Spänningar?

Det kan ju faktiskt vara värt att kolla upp oavsett.
Jag undrar ofta varför folk väljer att lida i onödan...är det inte bättre att få svart på vitt om något är fel, än en massa gissningar?
 
Sv: Rassel/kolsyrakänsla i nacke/bakhuvud

Jag lider inte av det. :) Och vet inte hur de skulle kunna kolla upp det.
 
Sv: Rassel/kolsyrakänsla i nacke/bakhuvud

I mitt fall hänger det ihop med låsningar i nacken (Och migrän) som kommer från att jag gnisslar tänder. Sedan jag skaffade bettskena och gick hos naprapat har låsningarna blivit bättre och kolsyran minskat :)
 

Liknande trådar

Relationer För nån några dagar sen hade sambon lagt in sommar däcken i bilen och jag fick uppgiften att åka till däckfirman för att få skifta...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
10 126
Senast: Sel
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 894
Senast: TinyWiny
·
L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 775
Senast: Gunnar
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 260
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sommarföräldrar 2024
  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Svensk politik nr 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp