Rastips..:-(

Sv: Rastips..:-(

Boxer...nä de är precis som labbar: På tok för fladdriga. :angel:

Finns bara en ras och det är ju schäfer. :D

Har idag även lagt ytterligare en ras på bottenlistan. Med risk att få den nya hundbukemaffian på mig *hukar mig och viskar*...mellanpinscher. :o
 
Sv: Rastips..:-(

Fast jag är uppväxt med schäfer och tycker att de är trista liksom uppenbarligen en del andra här gör :o Visst, man får en hund som alltid gör som man vill, men spännande är de inte och helt humorlösa :devil:
 
Sv: Rastips..:-(

Jodå, det har jag gjort. Blev faktiskt uppringd idag av Hundhjälpen..MEN har snubblat över en valp :crazy: . Först var den tingad, en snubbe som skulle bestämma sig i kväll, men om den personen inte ville ha den så skulle jag få förtur, blev uppringd efter 2 timmar. Jag fick ta den...OCH jag sa ja, ska hämta nästa helg...Tids nog talar jag om rasen :angel: :angel:


Tack allihopa för rastips, det var intressant läsning.
 
Sv: Rastips..:-(

Fodong skrev:
Fast jag är uppväxt med schäfer och tycker att de är trista liksom uppenbarligen en del andra här gör :o Visst, man får en hund som alltid gör som man vill, men spännande är de inte och helt humorlösa :devil:

Då har de bara valt fel schäfer. :D

Humor har de i alla fall, men inte den sorten som labbeägare eftersträvar. ;) :angel:
 
Sv: Rastips..:-(

Varför Mellan P? De jag träffat tycker jag varit rätt så coola. Men jag har inte träffat så många...
 

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 419
Senast: LaMagia
·
Hundavel & Ras Jag och min sambo har dom senaste åren väntat på rätt tillfälle för att skaffa en Rottweiler. Jag har haft en tik av rasen sedan...
Svar
9
· Visningar
1 306
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Jag har en nära bekant som för ett år sedan köpte en berner sennen tik. Hon har alltid gillat rasen och kände att det var läge att kunna...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 167
Senast: iNHALE
·
Hundavel & Ras Halloj! Nu är det snart dags att börja välja ras, har funderat några månader på vilka raser som ska kunna passa mig. Har haft två...
2
Svar
38
· Visningar
6 873
Senast: Lona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Träning och hälsa del 11
  • Vad gör vi? Del CXCIV
  • Barn och djur

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp