Bukefalos 28 år!

Charlotta737

Trådstartare
Tror att jag inte är ensam om denna situation. för att gå direkt på sak så ser jag mig nästan som arbetslös. jag jobbar ca 2 kanske 3 dar i veckan och självklart söker jag nya jobb och ska på intervju imorgon. Men mitt problem är att jag blir så jäva rastlös. Har i sommar och innan dess jobbat iaf eller minst 75-85% så har haft mkt jobb och är van vid det!

Så även om jag springer på gymmet varje dag och rider någon dag/ar i veckan så har jag betydligt mer timmar på dygnet att avverka. många av mina vänner pluggar eller jobbar och visst vi hinner ses ibland med inte så mkt, och pojkvännen pluggar han med.

Men har ni tips på vad man kan hitta på som inte är allt för dyrt och som man kan lösa själv? eller dra med någon på?
inget stort fan av att måla eller baka ( för liten yta) visst film är trevligt men inte varje dag kanske...

Bor i götet så kul aktiviteter här eller fina platser att gå till? tycker om att gå/springa. någon som känner igen sig??
 
Sv: Rastlös?

Du kan inte börja plugga något då? Språk kanske? Det går ju att plugga både på högskola/universitet och på t.ex. ABF. (Om ABF finns kvar? Något liknande finns det säkert annars.)
Hade jag suttit i din sits och bara haft en häst istället för tre så hade jag, precis som du, varit på gymmet nästan varje dag. Dessutom hade jag tagit längre promenader med hunden och tränat lite annat med henne. Förutom det så hade jag valt att läsa något bara för att det är kul, t.ex. fräschat upp min franska och/eller spanska. Definitivt gått på någon kurs i dans och något i stil med thaiboxning :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 905
Senast: MML
·
Skola & Jobb Något konstig rubrik kanske... I mina arbetsuppgifter ingår en viss del där jag ska vara behjälplig till utomstående när dom är hos...
Svar
2
· Visningar
1 011
Senast: Avalbane
·
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 122
Senast: lundsbo
·
Juridik & Ekonomi Orkar inte med att vara anonym och sånt, så blottar mig väl lite mer än jag egentligen är bekväm med men skit samma. Ber om ursäkt i...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 525
Senast: Trott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp