Råttor med cancer

Sv: Råttor med cancer

Haha jaha, har en ombyggd garderob till mina chillor och då har jag plåtbotten, fungerar riktigt bra så borde inte vara något problem med råttorna för de är rumsrena och går på "toalätten" (en speciell låda i buren) :)
 
Sv: Råttor med cancer

Jäkla lyx!

Plåtbotten ja, har gått i lite funderingar om en garderobsbur med plåtbotten jag med. Tom hyllor är ju enkelt att fixa med plåtbottnar som täcker hälften, och så lister så man helt enkelt kan skjuta in de... Lätt att rengöra och allt ju! Men mina överallt-pinkare skulle bara pissa mellan plåten och träet bara för det :D
 
Sv: Råttor med cancer

Hehe ja sen ska man få tiden till att fixa det också, men de blir jäkligt bra när de är klart :D
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
87
· Visningar
6 114
  • Artikel
Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
1 895
Senast: Nepenthe
·
Övr. Djur Har postat innan om vår sjuka hamster som haft alla möjliga problem som en hamster kan råka ut för typ. Krokiga tänder som behövts...
Svar
1
· Visningar
816
Senast: Lyan
·
  • Artikel
Dagbok Ska det inte vara mer än så här? Räcker det inte snart? Igår fick jag ytterligare 2 käftsmällar nu ekonomiskt. Inte nog med att kroppen...
Svar
6
· Visningar
1 161

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp