Reflexer...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Millan_gulligast
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 65
  • Visningar Visningar 6 999
Sv: Reflexer...

glömmde att jag har slå reflexer på mina båda armar:smirk:och reflexer på stövlarna,själv tkr jag att endel har överdrivet mkt reflexer tex:svans reflex..1(?)nödvändigt?elr inte?:confused:hehe en ny fråga..

Det är väl inte onödigt med svansreflex? Inte alltid ländtäcket/skritttäcket syns så jättebra bakifrån.
Sen så väljer ju folk själv vad de vill ha på sina hästar. Man kan inte få nog av reflexer i vintermörkret.

Jag:
Reflex-väst
Hjälm-reflex

Hästen:
Reflex-ländtäcke
Reflex-brösta
Reflex-benskydd

Schabraket har jag sytt själv, men såg ett i en butik i landskrona så det finns att köpa registrerade tyvärr inte vilket märke.
Täcket är kanon, sitter med elastic kryssgjordar så man kan utan problem rida med det. Det är från Kefly (tror det stavas så) köpte mitt för ett par år sedan så vet inte om dom finns längre.

Jag älskar reflexer. Små tjejerna i förra stallet ville aldrig rida med mig i mörker får jag började kränga på dom saker med. :D

*Två ben reflexer på varje ben; 1 rosa och 1 gul
*Reflexskrittäcke och om svansen och genom svansremmen på tävket fäste jag en till benreflex.
*Ben reflex på varje stigbygel
*Och hade ingen förbygel så jag knåpade ihop en egen av ett sådant "reflexkoppel" man själv har på sig
* någon ben reflef på tyglar och en på tränset mellan öronen.
*Jag hade reflexjacka och hjälm reflex och en "slå" reflex runt benet.

Vi syntes som bara den! :D

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 449
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
8
· Visningar
574
Senast: Honey07
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 349
Senast: Therese1988
·
Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 602
Senast: WildHorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka