Regn/Vintertäcken

W

West_

Kan någon tipsa om ett bra ofodrat regntäcke och ett vintertäcke med bogveck för dom inte så kalla dagarna? (-5/-10)
Billigt men bra, ska andas. Har redan täcken men vill köpa mer att ha som reserv :)

Och Olympic Protector vintertäcke, vet någon var man kan köpa det täcket på internet?
Vet att dom finns på Hippomarket men där är det så dyrt, kostar nästan 1200 (brukar kosta 6-700)

Tycker dom täckena är suveräna :bump:

Bild på täcket så ni vet vilket jag menar:
http://www.hippomarket.com/asp/max/Kje30672.jpg
 
Jag har köpt ett regntäcke på Börjes, Orkan regn. Jag tror det kostade 449kr. Jag har inte hunnit använt det så mycket men det verkar vara bra.
 
Var på Hööks idag och köpte ett TM Superfit Rain för 649:-
:love:
 

Liknande trådar

Utrustning Någon som har nån erfarenhet av vintertäckena Tyfon FL/DL? Från B**jes. Passform osv? Sitter och kollar på nya vintertäcken till min...
Svar
13
· Visningar
2 185
Hundhälsa Ska raka min hund i helgen och vet då att hon lär behöva ett tjockt täcke till den värsta vintern. Har i nuläget en fleeceoverall (lite...
2
Svar
39
· Visningar
2 532
Utrustning Sitter och funderar lite fram och tillbaka. Har mina hästar hemma på gården och de går i lösdrift tillsammans. Har en dam som är lite...
Svar
19
· Visningar
2 788
Senast: gylle
·
Utrustning Alltså nu blir jag snart galen! Jag har plöjt igenom en massa olika täcken till mitt kallblod, men det verkar hopplöst! Han har 145cm i...
Svar
8
· Visningar
2 459
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp