Regnställ från kappahl

B

Barvis

någon som testat de i proxtec eller vad det nu heter? Är de bra i såfall? Har 25 % rabatt där så tänkte passa på till dottern. Funkar de lika bra som de i galon.
 
Sv: Regnställ från kappahl

Jag köpte överdragsbyxor där till min 5-åring. De är bra, men de har slitits vid sömmarna nere på benen (antar att det är skorna som stryker emot där när hon går). Och vi köpte byxorna i våras så de är inte använda i flera år eller så, men redan slitna.
 
Sv: Regnställ från kappahl

Tack, någon mer som testar dem?
 

Liknande trådar

Småbarn Jag och maken har börjat diskutera hur vi vill dela vår FL när lillebror kommer i vår. Med dottern gjorde vi en överlappning: först var...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 248
Senast: gulakatten
·
Gravid - 1år Jag ska köpa mig en bärsele. Har fått låna en mjuk variant men den funkar inte så bra så jag spanar på ergobaby. Jag vill inte ha sjal...
Svar
16
· Visningar
814
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 519
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 495
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp