Regntäcke

Sv: Regntäcke

Har också TM, regn, som är köpt för mååånga år sen, när de var blå... :) Båda passar helt ok, och framförallt är de väldigt regntäta! Och fortfarande hela. I och för sig åker de lite mer snett än jag tycker om, så de sitter ju inte alldeles super.
Event vintertäcke är jättebra på den ena, men den lite grövre pållan fick ha en storlek förstort, så det åker bak... Kbl travare båda två ska väl tilläggas.

ska kolla på eko om jag kan hitta ett.. Har hört att dom har bra täcken men har varit osäker på¨storlekarna... ska ta och prova ett iaf!

domino skrev:
Samma här! Både TM och HP täckena jag köpt passar min häst bättre än många andra täcken! :bow: Både Shires och Treadstone tex blir för små i hals och bog.. :crazy:

För mig är det precis tvärt om! Min häst är ganska rejäl i bogpartiet och hans HP täcke är skitttrångt i bogarna och sitter tajt, medan både Shires och Treadstone täckena sitter helt perfekt! Shires är det täckesmärke som passar min häst bäst, ser helt skräddarsytt ut...

Mvh Huntress :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Söker efter tips på vilka vintertäcken som kan passa en häst med storlek 145 med bred bringa. Har kikat på Rambo täcken bor i...
Svar
4
· Visningar
388
Senast: Freazer
·
Utrustning Hej! Mitt fullblod får skav av precis allt, och nu även täcket… Skulle behöva tips på bra både ute- och innetäcken. Han har i...
Svar
3
· Visningar
214
Senast: Gimlan
·
Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 416
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Nån som vet hurdana hästar hööks regntäcke tornado pony fairfield passar på?
Svar
0
· Visningar
232
Senast: aglaonema
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • Vilken hundras?