Regntäcke

Sv: Regntäcke

Ett tips inför din framtida bukekarriär: Skriv *kl*, KL eller liknande först i ditt inlägg, vilket betyder knapplån, om du trycker på "Svara på detta" eller "Snabb-svar"- knappen på sista inlägget i tråden. Nu står det nämigen mitt nick (the_connemara) längst upp i högra hörnet av ditt inlägg, vilket betyder att du svarat till mig. Men du vill antagligen svara Emor, TS = trådskaparen eftersom det var hon och inte jag som frågade om täckena :)

Ett tips bara för vissa blir så jäkla sura om man råkar trycka på deras knapp och inte skriver till dem :D

Välkommen hit :)
 
Sv: Regntäcke

haha, man lär sig med tiden :)

Om du klickar på en svara-knapp på något av Emors inlägg (spelar ingen roll vilket inlägg) så kommer det stå att ditt svar är till henne :) Eller om du vill svara någon annan specifik användare i tråden så klickar du på dennes svara-knapp.
 
Sv: Regntäcke

Haha, jag ska komma ihåg det, den dagen skickar jag iväg ett PM åt dig :angel:
 

Liknande trådar

Utrustning Förutom lite skav på den tjocka sommarmagen tycker jag att Rambo Protector har suttit bra på min häst (hade dock önskat att flughuvans...
Svar
12
· Visningar
869
Senast: Elo
·
Utrustning Funderar på att uppdatera täckesgarderoben lite. Men vet inte riktigt vad jag ska satsa på för tjocklekar. Har sedan tidigare 1x 0gr...
Svar
13
· Visningar
1 613
Utrustning Har lite frågor om strl, slitstyrka, horseware eller bucas! Har en häst som drar 135 i vanliga täcken som går på lösdrift med naffsiga...
2
Svar
32
· Visningar
3 460
Senast: Emor
·
Utrustning Hej! Letar efter ett tunt regntäcke som inte läcker, inte skaver och är ganska slitstarkt. Finns här någon som har erfarenhet av dessa...
Svar
11
· Visningar
1 104
Senast: caballus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp