Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Freydis skrev:Nämen.... Åhhh tack!![]()
![]()
*mycket rörd*
Så glad jag blir att du tycker så, hoppas jag haft något klokt att komma med som gör dig gott!!!![]()
TACK för att du finns, du förgyller verkligen Buke med dina underbara inlägg och underfundiga kommentarer!![]()
![]()
*rodnar och skrapar generat med foten på isen*
Menar du verkligen det? TVÅ tunnor rent RV??? Du är sååååå underbar!Har jag verkligen förtjänat dig???
Freydis skrev:Wranglervåran hjältinna med boots, hatt och svängande lasso! Catwoman med vassa klor och giftiga kommentarer till dom som muckar! Den vackraste av dom vackra, den som sitter i mitten med oss andra sittande vid hennes fötter suktande efter hennes beröring!
Du finns alltid i våra hjärtan och i våra sinnen, vi längtar och väntar på att du ska återvända och förära oss med din närvaro!
![]()
![]()
![]()
Du är alltför vänlig!Kanelbulle skrev:..*hick*..du klokaste av de kloka.....![]()
![]()
![]()
![]()
Efterrätt???...(även om jag är lite orolig för att jag får vara med bara för att ni är sugna på efterrätt..)
Freydis skrev:Du är alltför vänlig!![]()
Efterrätt???![]()
Blidväder?Dalsland skrev:Men jag har mer ögon för en smältande snödriva här utanför.![]()
Viva La Blidväder
(och en stulen blåslampa)
Skulle ni oxå ha...? *tittar oskyldigt på Dalsland* Tänkte bara att jag behöver lite extra som färdkost, vet ju inte när det blir nästa gång!Dalsland skrev:Tugga nu inte i dej hela kanelbullen!![]()
Spara lite åt oss andra!![]()
Freydis skrev:Skulle ni oxå ha...? *tittar oskyldigt på Dalsland* Tänkte bara att jag behöver lite extra som färdkost, vet ju inte när det blir nästa gång!![]()
Jag looovar! På heder och samvete! *håller upp högerhanden och har vänsterhanden på bröstet- hjärtat menar jag*Dalsland skrev:Lämna oss inte!!!!*snyftar och hulkar*
Kom tillbaka! Lova det!![]()
*skakar våldsamt på huvudet* Näää´rå, inte äta baka smaka lite!Dalsland skrev:Skrämm nu inte iväg det stackars tilltugget.
Vi SKA inte äta upp dej Kanelbullen! Bara nosa lite närgånget på dej!![]()