Reklam eller inte i forumet???

M

montana

Om man hänvisar läsare till sin hemsida, anser Bukefalos att det är reklam.

Tycker inte jag, eftersom syftet vänder sig till de som är intresserade, upp till var och en om dom vill besöka eller inte, eller???
Då hänvisar jag istället till min profil, för där tänker jag sätta ut adressen till vår hemsida!!:laugh:
Montana.
 
Sv: Reklam eller inte i forumet???

Förstår inte riktigt vad som menas....!!
 
Sv: Reklam eller inte i forumet???

Du får ange din hemsida i din profil. Dock är det inte tillåtet att hänvisa till din profils länk till din hemsida. I det nu uppkomna fallet har du uppmanat folk att besöka din hemsida. Det är varken tillåtet enligt reglerna eller den praxis som tillämpas här på bukefalos
 
Sv: Reklam eller inte i forumet???

Tycker faktiskt att det är en bra regel
Annars hade det blivit för mycket sånt !

Hej från hambo
 
Sv: Reklam eller inte i forumet???

vad? För mkt sådant,hur kan det bli FÖR mkt,man behöver ju som sagt var inte gå vidare och läsa på hemsidan,dessutom är det inte så överdrivet mycket trafik här på forumet.
Näääää tacka vet jag LIVE and let LIVE,istället för onödiga regler och tråkiga bestämmelser som HINDRAR connection,gammalmodigt tråkigt tänkande,usch och fyyyy.
 
Sv: Reklam eller inte i forumet???

Jajjamen !
Jag är lite gammalmodig !
Om jag finner intresse av något intressant, så luskar jag ju vidare.
Tex tar reda på om det finns någon hemsida eller annat .
Du är ju intressant tex och har skrivit inlägg här som gjort mig nyfiken,därför sökte jag efter din hemsida som jag fann intressant .
Lägger någon in länkar enbart till sin hemsida, så blir/är det ju bara reklam.
Så tycker Hambo
Ps Lycka till på Söndag:bow:Ds
 
Sv: Reklam eller inte i forumet???

Och den här tråden blev ju perfekt reklam, hemsidestrafiken lär ha mångdubblats :devil:
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 329
Senast: Hedinn
·
Skola & Jobb Eftersom jag fått många hjälpsamma tidigare när jag frågat om min uppsats så fortsätter jag att förlita mig på Bukefalos handledning...
Svar
11
· Visningar
800
Kultur Jag håller på att göra ett utkast till en bok inom ett av mina specialområden. Målgruppen (tänker jag mig) är både forskare inom ämnet...
Svar
9
· Visningar
587
Senast: Myrten
·
Kropp & Själ Hur gör man? Ja, det kan låta konstigt men jag förstår inte hur man liksom kommer in i snurren. Jag är på ett sätt lyckligt ovetandes då...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 477
Senast: Kirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp