Bukefalos 28 år!

Reklam i trådar

angelwings

Trådstartare
Ja, inte att någon skriver Köp X på Y för de är bäst utan plötsligt har det börjat dyka upp att vissa ord är blå understrukna och om man råkar komma över dem med markören så kommer det fram reklam för något helt annat.

Det är irriterande i bloggar och det är ännu mer irriterande här. Är det något som min dator själv hittat på att göra eller ska det vara så här hädanefter? :/
 
Sv: Reklam i trådar

Som det står i den andra tråden det kan vara virus eller något annat som har installerats på din dator. Jag har i alla fall inte lagt in något sådant på Bukefalos och jag har inga sådana planer även om det finns andra forum och webbsidor som lägger in sådant för att försöka tjäna pengar, själv tycker jag bara att det är störande.
 
Sv: Reklam i trådar

Så bra :) Sånt är jag gärna utan.

Det var tydligen något program som smugit sig in i min dator som ställde till det som sagt. :o
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Ja, varför skriver jag här egentligen? Jag har skrivit här tidigare och slutat flera gånger om, men så kommer jag tillbaks igen. Varför...
Svar
6
· Visningar
761
Senast: Cattis_E
·
L
  • Artikel
Dagbok Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 991
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Nu har jag jobbat på mitt jobb i två månader. Frågan är om jag har lärt mig så mycket som jag borde ha gjort eller för lite? Jag vet...
Svar
1
· Visningar
1 406
Senast: Enya
·
Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 119

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp