Bukefalos 28 år!

Reklamfråga

Piraja

Trådstartare
Reklamen som nu flashar förbi i färg på varje forumssida...är den verkligen nåt för ett hästforum??? Vem styr vad som visas där?
 
Sv: Reklamfråga

Om det inte är hästrelaterat är det troligen google-annonser. Ofta är även dessa hästrelaterade men ibland kommer det andra typer av annonser. Delvis beror det på vad du och ev. andra på din dator sökt efter eller på olika sätt har visat intresse för tidigare. Alla får inte upp samma annonser. Om det är något du tycker är rent olämpligt får du gärna höra av dig ex.vis via PM.

Mer generellt:
Annonserna finns där av olika anledningar, en är att de ger lite pengar in för att bland annat betala för servrar och annat så jag kan hålla igång Bukefalos. Jag hoppas alla kan ha viss förståelse för detta och fundera lite extra innan man exempelvis försöker blockera banners på sidorna.
Ibland kan banners även vara till en del nytta om de handlar om något man faktiskt funderar på att köpa, eller hur?
 
Sv: Reklamfråga

Mest halvklädda tjejer med putande bakdelar, bröst och så vidare...känns mer inriktat mot ensamma män, faktiskt...
 
Sv: Reklamfråga

...och nej, jag brukar inte söka upp den typen av sidor oavsett vilken dator jag sitter vid...
 
Sv: Reklamfråga

Mest halvklädda tjejer med putande bakdelar, bröst och så vidare...känns mer inriktat mot ensamma män, faktiskt...

Det har jag också varit med om faktiskt. Jag tror att jag t o m hade en med unga snygga tjejer i Asien som letade män. Jag förstår inte vad det skulle vara i mitt Googlande osv som skulle ha orsakat det. Besöker inte singelsajter och har inte ens forskat om resor till Asien.

Och nej ingen annan använder min dator :grin:
 
Sv: Reklamfråga

Just den bannern och en liknande med afrikanska tjejer har jag förhoppningsvis lyckats blockera. Övriga "normala" dejting-sidor har jag valt att tillåta tills vidare då de väl kan vara intressanta för vissa även på Bukefalos? Återkom, gärna med adressen, om ni ser någon olämplig annons.

Att man får upp vissa annonser behöver det inte bero på vad man sökt på, det kan vara kopplat till vissa ord i exempelvis trådar man läst eller läser. Ex.vis skulle jag kunna tänka mig att ordet "ensam" skulle kunna trigga dejting-banners.
 
Sv: Reklamfråga

Jag ska kolla det när jag kommer hem. Har inte haft igång min dator på rätt länge nu...
 

Liknande trådar

Hemmet Vi tänkte ha den här tapeten i hallen + ljusgul färg på en stor vägg i samma hall. Bilden är väldigt missvisande mot tapetens egentliga...
Svar
8
· Visningar
699
Övr. Hund Här är jag med en flummig liten tråd igen :o Vilka raser är vanligast där ni bor? Någon ovanlig ras som ni trodde var vanlig, men som...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
5 480
Senast: copernica
·
Kropp & Själ Har några glasögon som jag skulle vilja donera till någon välgörenhetsorganisation. Är det någon som vet om en organisation som tar emot...
Svar
2
· Visningar
244
Senast: Manji
·
Hemmet Inför flytten digitaliserade jag hela min film- och TV samling för att slippa släpa med en massa DVDer som vi ändå inte har nån läsare...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
7 035
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp