Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får jättegärna diskutera pälsens vara och inte vara med ngn annan. Du ställde frågan ”hur brukar ni göra och vad är era rutiner”, jag svarade.Okej. Jag har fått lära mig att hästens hårrem är fet av naturen, det ska den ju vara. Likaså har ju alla hästar stöv, det är ju en naturlig del av hårremmen. Stövets färg däremot är ju olika om det också finns smuts. Men oavsett hur "rent" fett eller stöv som finns i hårremmen sliter det på maskinen.
Men vi kanske har olika kunskap och olika rena hästar . Jag duschar inte heller min innan varje klippning.
Bra att veta! Tänkte att buke är ju ett diskussionsforum, tji fick jagDu får jättegärna diskutera pälsens vara och inte vara med ngn annan. Du ställde frågan ”hur brukar ni göra och vad är era rutiner”, jag svarade.
Exakt, därför hittar du säkert ngn som vill diskutera päls med dig.Bra att veta! Tänkte att buke är ju ett diskussionsforum, tji fick jag
Samma här. Även de gånger jag haft tillgång till dusch har jag inte ens funderat på det då det viktigaste är att hästen är torr.Har bara kallvatten i stallet så ingen dusch verken före eller efter.