Bukefalos 28 år!

Renbädda efter sex?

Typ som mormonen jag råkade locka i fördärvet:D
Ja, lite samma grej! Den här led helvetets alla kval efter att vi haft sex (flera gånger för övrigt så det var ju himla behändigt att kvalen inte kom förrän efteråt) och trots att jag ville åka hem (hallå, obekvämt värre liksom) bad han mig att stanna kvar. På morgonen försökte han få mig att stanna på frukost och när jag sa nej sa han "but I have gluten free bread!!" vilket jag tyckte var den roligaste sellingpointen någonsin.

Han SMS:ade mig förresten på julafton förra året. Bara en sisådär fyra och ett halvt år senare. Denna arma man.
 
På morgonen försökte han få mig att stanna på frukost och när jag sa nej sa han "but I have gluten free bread!!" vilket jag tyckte var den roligaste sellingpointen någonsin.

Inte riktigt som den jag vaknade hos en gång och som frågade vad jag äter till frukost. Lättyoghurt och havrefras lät lite väl specifikt så jag svarade yoghurt och flingor. Han tänkte efter ett tag och sa Ja, det har jag och jag tänkte Toppen, det hade jag faktiskt inte trott. Han gav mer svart kaffe-intrycket.

När jag kom ut i köket hade han langat fram vaniljyoghurt och chokladflingor. Sockerchocken :laugh:
 
Ehhh? :confused:. Ingen som har haft små barn i sängen?
Där lär man sig att använda handdukar eller bli totalt knäpp i skallen.
 
Jisses vad mycket ni ligger! :eek: Grattis alla ni!
Själv är jag singel och oavsett hur intensivt mitt sexliv är, så bäddar jag rent i sängen minst en gång i veckan. Kanske var fjärde dag i alla fall. Varför undrar kanske ni andra som ligger och skaver på samma lakan vecka efter vecka? Jo, jag har två håriga katter i sängen och jag har (o)vanan att ofta ta frukost i sängen, ibland middagen också. Ja? Jag sa just att jag är singel? Min säng är mitt kontor typ. Och eftersom jag mår lite sisådär av damm och kvalster så bäddar jag inte alltid och - bäddar rent ofta. Såååå intensivt sexliv som er andra har jag inte att jag behöver ligga och skava på gamla synder. :)
Igenkänning. Förutom att jag inte orkar byta sängkläder stup i kvarten utan försöker borsta bort det värsta gruset, stora pälsbollar och knäckebrödssmulorna som hamnat i sängen. Om jag (mot förmodan) skulle få med mig sällskap hem skulle jag få panik om jag inte bytt sängkläder precis INNAN. Efter känns avlägset ;) :D
 
Inte riktigt som den jag vaknade hos en gång och som frågade vad jag äter till frukost. Lättyoghurt och havrefras lät lite väl specifikt så jag svarade yoghurt och flingor. Han tänkte efter ett tag och sa Ja, det har jag och jag tänkte Toppen, det hade jag faktiskt inte trott. Han gav mer svart kaffe-intrycket.

När jag kom ut i köket hade han langat fram vaniljyoghurt och chokladflingor. Sockerchocken :laugh:
Herregud! Det låter som min partner :rofl: han hade alltid sockerfrulle hemma när vi sågs i början. Vaniljyoghurt och start!, du vet de där kaksmulorna? :p
 
På morgonen försökte han få mig att stanna på frukost och när jag sa nej sa han "but I have gluten free bread!!" vilket jag tyckte var den roligaste sellingpointen någonsin.

Det var ju lyxigt! En man som ville få mig att stanna sa "jag har HAVREMJÖLK!". Eh jaha? Han visste att jag typ alltid har det hemma men jag har det ju för att baka bröd, ha i gröt eller matlagning, inte för att dricka till frukost! :cautious:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 817
Senast: Grazing
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 672
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 529
Senast: MML
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 316
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp