Renbädda efter sex?

Gramse

Trådstartare
Som rubriken lyder, renbäddar ni alltid efter att ni haft sex? Börjar fundera över om jag är sjukligt pedant men fixar inte riktigt intorkade fläckar.. Och här skulle en generad smiley vara på sin plats men det vill inte telefonen lägga in.
 
Som rubriken lyder, renbäddar ni alltid efter att ni haft sex? Börjar fundera över om jag är sjukligt pedant men fixar inte riktigt intorkade fläckar.. Och här skulle en generad smiley vara på sin plats men det vill inte telefonen lägga in.

Nej, av många skäl.

Det skulle nog upplevas som mycket oartigt att rota runt i folks linneskåp och slänga ut dem ur sina sängar.

Även om sängen inte är den enda platsen för sex skulle det snart bil fullt i tvättmaskinen.

Men diskbänken är lätt att torka av.
 
Nej, aldrig. Det blir bara någon enstaka fläck i undantagsfall så har aldrig upplevt det som ett problem (och de få gånger det blir fläckar så får de vara).
 
Gud nej, skulle aldrig falla mig in att bädda rent efter sex. Fan det ultimata är ju att man inte hinner bädda rent mellan varven ändå :D

Stötte iofs ihop med en snubbe som inte haft vett att klippa naglarna, där blev det fog för renbäddning. Men det var hos honom så han fick snällt städa upp efter sina jävla naglar själv :devil:
 
Intressant med era svar, absolut att det har med hur kladdigt det blir att göra. Jag får nog gömma undan min pedantiska städtant jag har inom mig och tagga ner lite vad gäller renbäddandet. Blir rätt många tvättmaskiner som körs..
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 791
Senast: Grazing
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 655
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 528
Senast: MML
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 315
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp