Renbädda efter sex?

Mängd, smak, lukt, viskositet, koagulationsförmåga, var det hamnar, när det ev kommer ut igen osv.
Jaha. Ja, jag tänker att hela tråden har hamnat i just det: blir det svettigt och sperma i sängen - vill du då bädda rent? Blir det ingen sperma på lakanen är det väl en no brainer tänker jag. Du frågade om folk tycker att sperma är äckligt, något som för mig känns som en lite konstig fråga. Finns massa saker jag inte tycker är äckliga som jag ändå inte vill sova i. O'boy till exempel - gott att dricka, ingenting jag skulle hälla i sängen innan jag lägger mig.
 
Jag tyckte diskussionen gled åt varför man i så fall ville bädda rent och det verkade vara för att sperma är äckligt på nåt sätt. Något som ska göras av med fortast möjligt.
Jag tror folk mest inte gillar att ha sperman rinnandes längst benen när de går runt alt under sig, som en kall blöt fläck, medan de sover.
 
Huruvida man gillar oralsex har i min värld väldigt lite med huruvida man vill sova i en blöt kall fläck att göra :p.

Tja, nu svarade jag även på något annat då en del skrivit att det tycker att sperma är äckligt ;) Och det tycker inte jag:)

Men blir det stora fläckar i sängen undviker jag dem och kryper närmare min pojkvän och byter lakan dagen därpå. Inte jagar jag upp honom ur sängen och byter på en gång....det orkar jag inte...brukar vara utmattad till max efteråt;)

Mvh anaby:)
 
Jag tycker att sperma är väldigt naturligt och inte äckligt för 5 öre! Men då "går jag igång" på att både ge och få oralsex ;) Jag kanske är konstig men jag tror att det finns fler kvinnor som känner så!!

Mvh anaby:)
Thanks for sharing. Men jag förstår inte kopplingen till ämnet, går du igång på att suga på lakanen? ;)

Om jag ligger i sängen och käkar glass och spiller så vill jag inte ligga i spillet. Lika lite som jag vill ligga i spilld sperma.
 
Thanks for sharing. Men jag förstår inte kopplingen till ämnet, går du igång på att suga på lakanen? ;)

Om jag ligger i sängen och käkar glass och spiller så vill jag inte ligga i spillet. Lika lite som jag vill ligga i spilld sperma.

För mig är inte oralsex att suga på lakan men det kanske någon annan går igång på? Vad vet jag?

Det verkar ju vara väldigt olika om klarar av att ligga i sängen när det blivit kladdigt. Och jo, jag klarar av det och andra inte. I rest my case!!

Mvh anaby:)
 
Jisses vad mycket ni ligger! :eek: Grattis alla ni!
Själv är jag singel och oavsett hur intensivt mitt sexliv är, så bäddar jag rent i sängen minst en gång i veckan. Kanske var fjärde dag i alla fall. Varför undrar kanske ni andra som ligger och skaver på samma lakan vecka efter vecka? Jo, jag har två håriga katter i sängen och jag har (o)vanan att ofta ta frukost i sängen, ibland middagen också. Ja? Jag sa just att jag är singel? Min säng är mitt kontor typ. Och eftersom jag mår lite sisådär av damm och kvalster så bäddar jag inte alltid och - bäddar rent ofta. Såååå intensivt sexliv som er andra har jag inte att jag behöver ligga och skava på gamla synder. :)
 
Byter bara lakan direkt efter sex när jag fått utlösning. Jag gör lakanen betydligt blötare än vad min kille gör. :angel: :o

I regel byter jag nog oftast sängkläder två ggr per vecka oavsett om jag haft sex eller inte. Älskar renbäddat.
 
Är jag ensam om att hålla sig ovanpå täcket? Då är inte en blöt fläck hela världen, det är ju fortfarande rent och torrt mellan lakanet och undersidan på täcket när man kryper ner?
Snuskhandduk som någon kallade det är ju också smidigt.
 
Byter bara lakan direkt efter sex när jag fått utlösning. Jag gör lakanen betydligt blötare än vad min kille gör. :angel: :o

Tack! Jag satt precis och funderade på varför hela tråden verkar handla om sperma. Jag ligger alltid med kondom om jag inte vill bli gravid så det finns inte minsta droppe sperma i sängen, men blött och kladdigt blir det ju ändå vid sex (får dock inte utlösning utan menar bara våthet). Jag har alltid antagit att "blöta fläcken" handlar om tjejers vätskor, men ni menar att det är sperma som åsyftas?! :confused: *chocktillstånd* :p

För att svara på TS så nej, byter verkligen inte sängkläder efter sex, inte ens alltid mellan sexpartners. :o
 
Nej byter inte lakan efter sex. Om nu inte killen luktade märkligt eller svettas så det droppar. Däremot hade jag ett tag förut när det var större variation på partners ett särskilt lakan som jag bäddade med innan sex (tog helst bort täcken och hade annan kudde för såna tillfällen med :o) och som efteråt åkte av och sen bäddade jag med "mitt" :o det lakanet återanvändes flera gånger vid sex och jag kunde sova i mina fräscha, ej sexade sängkläder och behövde inte tvätta mer än nödvändigt :o:grin: nu när jag har pojkvän byts det när det behövs och inte efter sex :)
 
Nej byter inte lakan efter sex. Om nu inte killen luktade märkligt eller svettas så det droppar. Däremot hade jag ett tag förut när det var större variation på partners ett särskilt lakan som jag bäddade med innan sex (tog helst bort täcken och hade annan kudde för såna tillfällen med :o) och som efteråt åkte av och sen bäddade jag med "mitt" :o det lakanet återanvändes flera gånger vid sex och jag kunde sova i mina fräscha, ej sexade sängkläder och behövde inte tvätta mer än nödvändigt :o:grin: nu när jag har pojkvän byts det när det behövs och inte efter sex :)
Smart :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 773
Senast: Grazing
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 644
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 526
Senast: MML
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 315
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp