Bukefalos 28 år!

Renbädda efter sex?

Nej vi byter inte... vårt tvättberg är stort nog ändå, räcker med att byta lakan varje-varannan vecka :D.

Jag tycker inte att det är så farligt faktiskt, blir det väldigt blött någonstans sover vi inte där bara. Vår säng är 180 cm bred och vi sover alltid tätt så det är inte så svårt att undvika, om det inte hamnat MITT i sängen.
 
Beror nog mkt på hur man ser ut.
Är man tex trängre går det nog lättare att knipa ihop? :D
Nä... Jag har fött tre barn och känner mig inte trång någonstans. För mig kommer det ut dagen efter. Jag kan sitta på toa en bra stund och verkligen försöka, men det går inte. Värst är om det börjar rinna efter att jag hunnit med morgonduschen.
 
Beror nog mkt på hur man ser ut.
Är man tex trängre går det nog lättare att knipa ihop? :D

Tror det handlar mer om kontroll. Jag måste slappna av på rätt ställe och spänna på rätt ställe för att hålla in. Spänner jag bara så åker allt ut, slappnar jag bara av så åker allt ut....
 
Jag tillhör också skaran och kniper för kung och fosterland när jag ska ta mig från sängen till toaletten efter sex. Nu kommer min pojkvän väldigt lite åt gången så det kommer kanske... en tesked eller liknande. Mitt ex kunde komma en matsked åt gången utan problem, där fick man verkligen vara snabb som satan om man skulle hinna till toaletten innan det började rinna längs benen.
 
Jag tillhör också skaran och kniper för kung och fosterland när jag ska ta mig från sängen till toaletten efter sex. Nu kommer min pojkvän väldigt lite åt gången så det kommer kanske... en tesked eller liknande. Mitt ex kunde komma en matsked åt gången utan problem, där fick man verkligen vara snabb som satan om man skulle hinna till toaletten innan det började rinna längs benen.

What, 15 ml!? Åt han några tillskott? En tesked är det normala.
 
Allt prat om teskedar hit och matskedar dit ger mig ytterst läbbiga bilder i huvudet :eek: :o


Hur som, innan min nuvarande relation så kunde jag i princip kasta ut snubben ur sängen för att bädda rent :o Framförallt om han luktade märkligt (alltså så att hans lukt inte var kompatibel med min) så det satte sig i sängkläderna, det är bland det värsta jag vet faktiskt. Men så är jag å andra sidan väldigt förtjust i att tvätta och att ha nybadade lakan. :D
 
Jag byter sängkläder innan jag ska ha sex :p. Men då har jag bara haft distansförhållande och tillfälliga förbindelser. Det är väl ett par killar som gjort lakanen väldigt svettiga då har jag bytt efteråt annars inte. Sedan hade jag en kille som jag bad akta sängkläderna när han kom (han kom aldrig i mig) just för jag inte vill byta sängkläder efter varje gång.

Men vanligtvis när de kommer i mig eller på mig så tycker jag inte sängen blir så farligt kladdig. Förutom med undantagen.
 
Jag byter sängkläder innan jag ska ha sex :p. Men då har jag bara haft distansförhållande och tillfälliga förbindelser. Det är väl ett par killar som gjort lakanen väldigt svettiga då har jag bytt efteråt annars inte. Sedan hade jag en kille som jag bad akta sängkläderna när han kom (han kom aldrig i mig) just för jag inte vill byta sängkläder efter varje gång.

Men vanligtvis när de kommer i mig eller på mig så tycker jag inte sängen blir så farligt kladdig. Förutom med undantagen.
Vilken erotikdödare: "Märker att du är på gång nu, akta lakanen!" :laugh:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 074
Senast: Grazing
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
19 360
Senast: Whoever
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 762
Senast: MML
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 378
Senast: SiZo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hönstråden II
  • Akvarietråden IV
  • Avliva aggressiv hund

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp