Renovering av hästtransport.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Fibusen

Trådstartare
Har en boj -01 som skulle behövas piffas upp invändigt,bla så tänkte jag slipa mellanväggen,spackla och ha på ny färg,för den är rejält skadad med massa skrapmärken längst ner fram.

Sen tänkte jag även måla om det vita,och även i taket.

Men väggarna är trä,och taket i glasfiber,då ska man inte använda samma färg va? Vad för färg rekomenderas till glasfiber? Finns det någon speciell färg till det,eller bör man ha plastfärg?

Vill ha en färg som är rätt så blank,då jag tror att den är lättare att torka av sen när det blir skitigt,tänker jag fel då? Vilken färg bör jag satsa på?


Har ni renoverat/piffat upp en transport nån gång? Bild vill jag se i såfall! :banana::bump:
 
Sv: Renovering av hästtransport.

Det finns en väldigt bra (och lång!) tråd om du söker på renovera transport. Tror det blir bättre respons och fler tips om du fortsätter på den!

Lovis
moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Och behöver nu lista ut hur jag ska renovera den. :nailbiting: Jag var duktig i slöjd och bild på mellanstadiet men har inte hållit i...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 457
Senast: Ullmerkott
·
Utrustning Hej! jag har precis köpt en hästtransport, tänkte jag skulle snygga till den lite invändigt och lite utvändigt,, när ni några tips? Det...
Svar
4
· Visningar
604
Senast: HH_gullet
·
Ekonomi & Juridik Ja, jag har funderingar på att måla om och snygga till ena stallet och har lite frågor. Mellanväggarna i boxarna är "naturella", minns...
Svar
16
· Visningar
2 734
Senast: Jate Volim
·
Hemmet Jag ska göra om i sovrummet och har lite funderingar... 3 väggar ska bli ljusgrå, den 4e ska bli fondvägg mörkgrå med något turkost...
Svar
3
· Visningar
943
Senast: replica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp