Rensa lösenord. Behöver snabb hjälp.

SkorpSmulan

Trådstartare
Jag vill rensa min dator på alla användarnamn och lösenord som kommer upp automatiskt då man klickar i rutorna.
Men hur gör man? :confused:

Jag har explorer och har gått in på verktyg- internet alternativ och sökt men hittar ingenting. Rensat allt som jag kan men ingenting hjälper.
Tacksam om någon kan guida mig.
 
Sv: Rensa lösenord. Behöver snabb hjälp.

Jag vill rensa min dator på alla användarnamn och lösenord som kommer upp automatiskt då man klickar i rutorna.
Men hur gör man? :confused:

Jag har explorer och har gått in på verktyg- internet alternativ och sökt men hittar ingenting. Rensat allt som jag kan men ingenting hjälper.
Tacksam om någon kan guida mig.

Du går in som du gjorde, går in på allmänt, klicker på ta bort, klicka på ta bort lösen....
Nu har jag IE version 7, vet inte hur de är på de andra...
 
Sv: Rensa lösenord. Behöver snabb hjälp.

I IE 7.0 går du in på Verktyg -> Internetalternativ -> Allmänt -> Webbhistorik: Ta bort temporära filer, historik, cookies, o.s.v. -> Ta bort formulärdata.

Sedan får du gå in på Vertyg -> Internetalternativ -> Innehåll -> Komplettera automatiskt, och ändra inställningarna där om du inte vill att dina anv.namn och lösenord ska sparas automatiskt i fortsättningen.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
3 874
Hästvård Jag behöver hjälp! Jag har en 1-åring SWB som i början av juli gjorde illa sig i hagen. Veterinär kom ut och konstaterade att det...
2
Svar
28
· Visningar
3 853
Senast: Fiorano
·
Skola & Jobb Jag behöver få input över hut jag ska göra, så skapar en tråd. För ett år sedan fick jag ett jobb inom kommunen med hjälp av lönebidrag...
2
Svar
35
· Visningar
2 221
Senast: Enya
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 061

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp