Bukefalos 28 år!

Resa och upptäcka världen!

Annie_92

Trådstartare
Jag sticker utomlands om två veckor, till London till att börja med och kommer bo hos en vän och söka jobb där. Dock tänker jag att jag drar vidare någon annanstans efter ett tag, vill bara iväg och se så mycket som möjligt, lära känna så många nya människor som möjligt.. Har dock ingen självklar plan eller ens mål om var jag kommer resa osv. Vill ha tips och råd om vad jag ska tänka på, kanske organisationer eller liknande som jag kan kontakta (är intresserad av även volontärarbete/aupairjobb) och erfarenheter från era egna upplevelser..
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 540
Senast: bollen__
·
Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 083
Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 703
Senast: Paddington
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 275

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Hjälp! Mina hästar äter ombunkar!
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp