Bukefalos 28 år!

Resa till värmen första veckan i juni?

Jag var på rhodos i mitten av maj. Nååågot kallt i havet men vi badade i alla fall! I början av juni bör det ju vara bättre. Bor ni i rhodos stad finns lite festmöjligheter men går ju även att ta sig från de andra orterna till rhodos stad! Jag skulle lätt åka tillbaka!
 
Jag var på rhodos i mitten av maj. Nååågot kallt i havet men vi badade i alla fall! I början av juni bör det ju vara bättre. Bor ni i rhodos stad finns lite festmöjligheter men går ju även att ta sig från de andra orterna till rhodos stad! Jag skulle lätt åka tillbaka!
Jag var också på Rhodos i mitten på maj. Det var inte värre än att jag som är en badkruka badade i havet. :)
Tänker också att två veckor senare borde det vara riktigt härligt.
 

Liknande trådar

Äldre Kanske blev rubriken lite missvisande, jag är inte efter "tänk på det här" i första hand, utan tips på resmål och aktiviteter! Jag är...
Svar
10
· Visningar
1 859
Äldre Jag och pojkvännen har pratat om att åka iväg någonstans till hösten/vintern, men vet inte riktigt vart vi vill någonstans - så jag...
Svar
3
· Visningar
1 720
Senast: Anna
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 771
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • FÅRtråden
  • Guldfasanerna
  • Färsk/frystorkat foder

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp